|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۶۶

دومین صعود کننده از کونکاکاف

تیم ملی فوتبال کاستاریکا یکی دیگر از تیم های فوتبال منطقه آمریکای شمالی است که برای رسیدن به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های آمریکا، مکزیک، هندوراس، پاناما و جاماییکا به رقابت پرداخت.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کاستاریکا یکی دیگر از تیم های فوتبال منطقه آمریکای شمالی است که برای رسیدن به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های آمریکا، مکزیک، هندوراس، پاناما و جاماییکا به رقابت پرداخت.

در این گروه کاستاریکا با انجام ۱۰ بازی رفت و برگشت به ۵ برد، ۳ باخت و ۲ تساوی دست یافت و با به ثمر رساندن ۱۳ گل و دریافت ۷ گل از حریفان و کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه دوم گروه خود قرار گرفت و توانست یکی از تیم های راه یافته به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ باشد.

کاستاریکایی ها با وجود اینکه برابر جاماییکا در مقدماتی جام جهانی به دردسر افتادند اما توانستند پس از آمریکا صعودشان را به جام جهانی قطعی کنند.

" برایان لوئیز " مهاجم خوش تکنیک این تیم که از بازیکنان خوب باشگاه " فولام " است در رسیدن این تیم به جام جهانی بسیار نقش بسزایی داشت.

کاستاریکایی ها نیز به دنبال اهداف بزرگی در جام جهانی هستند. همانطور که در سال ۱۹۹۰ توانستند به دور دوم رقابت های جام جهانی راه یابند.

اکنون " خورخه لوئیز پینتو " سرمربی این تیم است و " برایان لوئیز " یکی از یازده ستاره آنهاست.

این تیم تا کنون ۳ بار در رقابت های جام جهانی حضور داشته است و آخرین حضورشان به سال ۲۰۰۶ برمی گردد و بهترین عنوانی که تا کنون بدست آورده اند حضور در دور دوم رقابت های سال ۱۹۹۰ است.

این بار و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، کاستاریکا در گروه قدرتمند D و با تیم های اروگوئه، انگلستان و ایتالیا هم گروه است. بنابراین کاستاریکا باید با تمام قوا راهی این دوره از رقابت های جهانی فوتبال شود تا بتواند یا تاریخ را برای خود تکرار کند و یا حتی از آن هم پا فراتر بگذارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار