|
|
کدخبر: ۱۵۰۰۳۸

امیدواریم اماراتی ها رفتار جوانمردانه را پاسخ دهند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه می تواند تصمیم به جریمه بگیرد.

به گزارشخبرگزاری فارسمیرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: شرایط استقلال خوب است. در نیم فصل دوم مسابقات امسال هر بازی به مسابقه بعد مصدومی را انتقال می داد. در این بازی آندرانیک تیموریان حضور دارد اما حنیف عمران زاده به دلیل محرومیت نمی تواند بازی کند. از اول فصل این مشکل را داشتیم.

وی در مورد دیدار مقابل الجزیره عنوان کرد: بچه ها به خوبی تمرین کردند امیدواریم در خاک ابوظبی نتیجه خوبی بگیریم.

سرپرست استقلال در مورد جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی از سوی علی فتح الله زاده، عنوان کرد: فتح الله زاده مدیرعامل و رأس باشگاه است. تصمیم او بر اساس قانون است و او می تواند این کار را انجام دهد.

ماجدی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد مشکل مالی پرسپولیس حل شده و آیا بازیکنان استقلال هم پولی دریافت کردند، اظهارداشت: برخی بازیکنان پولی نگرفته بودند اما مبلغی قبل از عید پرداخت شد. این پول به درصد می رسید اما این پرداختی کامل نبود؛ باشگاه چیزی که می توانست را پرداخت کرد.

وی در ادامه در مورد اینکه آیا استقلال می تواند قهرمان شود، گفت: روی کاغذ کارمان خیلی سخت است. باید از دو بازی ۶ امتیاز بگیریم و فولاد خوزستان هم نتیجه از دست بدهد. قبل از بازی با نفت تهران قهرمانی دست خودمان بود اما اکنون معادلات بهم خورده است. باید تلاش کنیم تا مشخص شود چه نتیجه ای در هفته های پایانی رقم بخورد. اگر قهرمان نشدیم امیدواریم سهمیه لیگ قهرمانان آُسیا را کسب کنیم.

سرپرست استقلال در ادامه در مورد اینکه آیا نگران انگشت نگاری در سفر به امارات نیستند، گفت: سال گذشته این اتفاق نیافتد و فقط در بازی با تیم عربستانی این مشکل را داشتیم. بازی با الریان قطر بحثانگشت نگاری نبود و باید یک لاینی برای ما باز می کردند تا سرعت حضور بازیکنان برای ورود به کشور انجام شود. ما برخورد خوبی با عوامل الجزیره داشتیم و باید ببینیم که آنها آیا برخورد جوانمردانه ای دارند یا نه. امیدواریم آنها این رفتار را داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار