|
|
کدخبر: ۱۵۰۰۴۴

عجیب است که با وجود عدم دریافت پول، جریمه می شویم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با الجزیره امارات بسیار حساس است و این مسابقه تیر خلاص است.

به گزارشخبرگزاری فارس، احمد جمشیدیان در حاشیه تمرین امروز استقلال در مورد دیدار مقابل الجزیره امارت گفت: بازی بسیار حساسی است این مسابقه تیر خلاص ما است. باید ببینیم بازی چطور می شود و تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه انجام دهیم

وی در مورد اینکه چرا استقلال نتوانسته در فصل جاری نتیجه بگیرد، عنوان کرد: فوتبال در زمین یک ورزش تیمی است و در بیرون زمین نیز باید کل تیم تلاش کنند. در فوتبال برای رسیدن به موفقیت همه چیز دست به دست هم می دهد و همه باید کنار یکدیگر تلاش کنند. نمی توان به طور خاص گفت که چه عاملی در عدم نتیجه گیری استقلال موثر بوده است. جدا شدن برخی بازیکنان در میانه های فصل، مصدومیت بازیکنان و مشکلات مالی در این مسئله موثر بوده است. کارشناسان در این مورد می توانند پاسخ کاملی بدهند. ما در زمین تا آخرین لحظه می جنگیم هنوز روی کاغذ در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم تلاش می کنیم تا بتوانیم در دیدارهای آینده نتیجه بگیریم.

هافبک استقلال در مورد جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان بعد از شکست مقابل نفت تهران عنوان کرد: پولی که نمی گیریم باید جریمه شویم. وقتی پولی نمی گیریم و جریمه می شویم این مسئله عجیب است.

جمشیدیان در ادامه خاطرنشان کرد: دوازده سال است که در سطح اول ایران فوتبال بازی می کنم ندیدم یک فصل بگذرد و بازیکنی پاداش نگیرد. برای ما فینال یا بازی در جام حذفی با یک تیم دسته اولی تفاوتی ندارد بازی با نفت می تواسنت تکلیف قهرمانی را مشخص کند اما قبل از بازی هیچ اتفاق خاصی نمی افتاد. در ۴ باشگاه حضور داشتم. حتی زمان حضورم در ملوان با اینکه کل قراردادم ۴ میلیون تومان بود برای برخی بازی ها پاداش ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته می شد. بازیکن برای پاداش بازی نمی کند. بازیکنان با موفقیتش از مردم، از قرارداد سال های بعد و در زندگی شخصی پاداش می گیرد.

وی افزود: یازده سال پیش در ملوان بازی می کردم. با وجود اینکه این باشگاه از لحاظ مالی مشکلات زیادی داشت اما بازهم برای بازیکنان پاداش کمی در نظر گرفته می شد تا اهمیت یک بازی مهم نسبت به دیداری نه چندان حساس به نمایش در بیاید. می دانستیم اگر در همان بازی مهم نتیجه نگریم جریمه می شویم. ارزش بازی با پاداش و جریمه بهتر مشخص می شد. امسال با وجود اینکه پولی نمی گیریم جریمه می شویم که این مسئله عجیب است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار