|
|
کدخبر: ۱۵۰۱۰۹

تکرار /

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: در بازی با بنیادکار اولویت مان پیروزی است و برای این که برنده شویم، باید تمرکز بالایی داشته باشیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،حسین فرکی در ابتدا در خصوص دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست وهشتم لیگ برتر اظهارکرد: بازی خوبی بود و به نظر من این دیدار جذاب، دیدنی، پرفشار و همراه با حساسیت بالا بود.

وی ادامه داد: حساسیت بالای این دیدار باعثشده بود در ابتدای کار این موضوع روی کیفیت بازیکنان هر دو تیم به ویژه تیم ما تاثیر منفی بگذارد و همین موضوع باعثشد یک گل دریافت کنیم. با توجه به این که ما در خانه در مقابل هواداران مان بازی می کردیم، شرایط برای ما دشوار شد.



سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: پس از دریافت گل و گذشت زمان، بازیکنان ما به شرایط خودشان نزدیک تر شدند و درنهایت در همان نیمه اول توانستیم پنالتی ای را که به دست آوردیم، به گل تبدیل کنیم و این نیمه را با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسانیم.

وی با بیان این که به نظرم در نیمه اول بازی را احساسی دنبال کردیم، افزود: در بین دو نیمه با بازیکنان مان صحبت کردیم و نکات لازم را به آن ها گفتیم که در بخشی از این نکات، به نقاط ضعف حریف هم اشاره داشتیم.

فرکی بیان کرد: در نیمه دوم با یک شرایط بهتر بازی را دنبال کردیم و تعویضی هم انجام دادیم و ساسان انصاری را به زمین فرستادیم که این بازیکن خود پایه گذار پنالتی دوم تیم شد. ما توانستیم این پنالتی را هم تبدیل به گل کنیم و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک این دیدار را ببریم و هواداران و مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

وی گفت: ما برای این که به قهرمان شدن فکر کنیم، نیاز شدیدی به این پیروزی داشتیم و اگر این اتفاق نمی افتاد کار سخت تر می شد، در نهایت خدا را شکر بازیکنانم از این فرصت خوب استفاده کردند و من هم پس از این دیدار از تیم تشکر کردم، چرا که آن ها کار بزرگی را انجام دادند.

تیم ما جوان است و برای اولین بار بود که در این شرایط حساس، توانست بازی باخته را به برد تبدیل کند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص روند تمرینات تیمش پیش از دیدار با بنیادکار ازبکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در اهواز عنوان کرد: روز بعد از دیدار با تراکتورسازی تمرینات مان را آغاز کردیم که این تمرینات تا فردا هم ادامه خواهد داشت. شرایط تیم از نظر فنی و روحی و روانی خوب است و بازیکنانم بسیار شاداب هستند.

وی درباره غایبان تیمش برای دیدار با بنیادکار ازبکستان گفت: آرش افشین مصدوم است، البته اکنون وضعیتش بهتر شده و روز گذشته نیز در کنار تیم تمرین کرد. پریرا هم مصدومیتش برطرف شده است، البته برای بازی با تراکتورسازی شرایط صد درصدی نداشت و از او استفاده نکردیم و در ادامه هم منتظر هستیم تا شرایط این بازیکن بهتر شود. برای این دیدار شهاب کرمی را به دلیل دو کارته بودن در اختیار نداریم ولی امیدواریم که سایر بازیکنان مان بتوانند جای یکدیگر را به خوبی پر کنند.

فرکی خطاب به هواداران فولاد بیان کرد: از آن ها می خواهیم اکنون که ایام تعطیلات است، به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند و انتظار داریم که تنها نباشیم. همیشه هم گفته ام از هر تعداد تماشاگری که به ورزشگاه می آید تشکر می کنم. فکر می کنم ما به خوبی توانسته ایم رضایت آن ها را با نتایج و عملکردی که داشته ایم، جلب کنیم.

وی ادامه داد: با بازی زیبایی که ارایه می دهیم، تلاش مان خوشحال کردن هواداران و لذت بردن آن ها از بازی های مان است، ضمن این که به دنبال کسب عنوان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم هستیم. در کل از هواداران می خواهیم در این گام های آخر ما را تنها نگذارند.

وی در ادامه در ارزیابی اش از تیم بنیادکار گفت: ما بنیادکار را یک تیم خوب می دانیم و تاکید من به بازیکنانم این است که بازی گذشته مان را مقابل این تیم فراموش کنند. آن دیدار شرایط خاص خود را داشت و ما باید بدانیم هر بازی نتیجه خاص همان زمان است و نباید از قبل بازی را قیاس کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: این دلیل نمی شود به خاطر این که در ازبکستان نتیجه مساوی کسب کرده ایم، اکنون خیال مان راحت باشد بلکه قشنگی فوتبال این است که هیچ وقت نمی توان به این صورت فکر کرد. به نظرم ما حریف جدیدی پیش رو داریم و باید کارمان را براساس توانایی های خودمان و نقاط ضعف و قوت حریف انجام دهیم. بنیادکار می تواند در این جا حریف خطرناکی باشد که این کار را برای ما دشوارتر می کند.

وی بیان کرد: در این بازی اولویت مان پیروزی است و برای این که برنده شویم، باید تمرکز بالایی داشته باشیم. به نظرم بنیادکار در این دیدار بهتر از دیدار قبلی ظاهر خواهد شد، هر چند اعتقادم بر این است که ما بهتر از آن ها هستیم و شرایط مان هم از نظر امتیازی بهتر از آن ها است.

فرکی در پایان عنوان کرد: این آخرین فرصت بنیادکار است و ما هم بازیکنان مان را توجیه می کنیم تا نگذارند حریف به هدفش برسد. پیروزی ما در این دیدار، بنیادکار را از گردونه مسابقات خارج می کند و باعثمی شود، خودمان هم در ادامه کار راحت تری داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار