|
|
کدخبر: ۱۵۰۳۰۴

پرسکون: با حضور بازیکنانی مثل ژیان خطرسازیم

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: فردا باید با سرمای هوا و بارش برف مقابله کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، زلاتکو دالیچ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که بسیار جوان به نظر می رسد، گفت: این نظر لطف شما است بنده ۴۷ سال دارم و خوشحالم که برای بار دوم به ایران می آیم دفعه اول مقابل استقلال بازی کردیم که این تیم را یک بر صفر شکست دادیم. اینبار هم برای پیروزی مقابل تراکتورسازی به ایران آمدم.

وی افزود: اگر تراکتورسازی ۵۰ درصد قدرت داشته باشد هواداران ۵۰ درصد دیگر قدرت این تیم را تشکیل می دهند. نقطه ضعف تراکتورسازی را در خط میانی می دانم. نقطه قوت این تیم پاسکاری منظم آنها است که ما را در بازی رفت هم اذیت کردند. تیم ما چیزی کم نداشت. اگر تراکتورسازی در بازی رفت از فرصت هایش استفاده می کرد نتیجه دیگری رقم می خورد.

دالیچ خاطرنشان کرد: بازی فردا به دو محور تقسیم می شود. اول مقابله با هوای سرد تبریز است که از شانس بد ما برف هم آمده است. دیگری شناخت ما از حریف است. طبق فیلم هایی که از تراکتورسازی دیدیم آنها خیلی از تیم های بزرگ را با تکیه به هواداران خود متوقف کرده اند. ما تیمی حرفه ای هستیم بعد از شنیدن سوت شروع بازی به جز انجام بازی و اهدافمان به چیزی فکر نمی کنیم.

دالیچ در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و هر تیم که بهتر بود نتیجه بگیرد. تراکتورسازی به مرحله بعد صعود می کند اما با برد ما شانس صعودمان از سایر تیم های گروه بسیار بیشتر می شود.

* آلکس پرسکون کاپیتان تیم فوتبال العین امارات خاطرنشان کرد: تراکتورسازی در بازی مقابل لخویا علی رغم حضور کمی که در بازی های آسیایی داشته بسیار خوب بازی کرد ما یک تیم حرفه ای هستیم و با حضور بازیکنی به نام ژیان که در بازی رفت دو گل به ثمر رساند می توانیم خطرساز باشیم. چندین بازیکن مثل ژیان داریم که می توانیم حریفان را در هر بازی آزار دهیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار