|
|
کدخبر: ۱۵۰۳۵۲

کاپیتان تیم تراکتورسازی:

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم تراکتورسازی دیدار مقابل العین را یک دیدار حیثیتی دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازتبریز، مرتضی اسدی در نشست خبری پیش از دیدار با العین اظهار کرد: بازی فردا یک بازی حیثیتی است چون در خانه العین شکست خوردیم و فردا باید نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

وی افزود: شانس ما این است که در بازی فردا با تمام نفرات حاضر می شویم و با تمهیداتی که تونی در نظر گرفته است و شناختی که در بازی رفت حاصل شد امیدوارم فردا پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

اسدی خاطرنشان کرد: انگیزه خوبی برای بازی فردا داریم و امیدوارم با کمک هواداران نتیجه را به سود خود رقم بزنیم و پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی در خصوص سردی هوای تبریز تصریح کرد: مشکلی که ما در نیم فصل داشتیم همین سردی هوا بود. و ضربه زیادی به تیم ما وارد کرد و در حال حاضر نیز دو روز است که سردی هوا آغاز شده است. با انگیزه ای که داریم مسائل حاشیه ای را فراموش کردیم و تمرکزمان را برای بازی فردا گذاشتیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی که با انتقاد یکی از خبرنگاران درباره خط دفاعی تراکتورسازی مواجه شد گفت: اگر تیمی گل می خورد کل تیم مقصر است نه خط دفاعی. همین خط دفاعی تیم ما باعثشد بدون گل خورده قهرمان جام حذفی شویم. وقتی مقابل الاتحاد ۱۰ نفره پیروز شدیم کسی نبود که خطا دفاعی عالی بود ولی چون در بازی قبلی سه گل خوردیم این گونه ما را متهم می کنند.

وی بیان کرد: دربازی رفت ما دو سه تغییر داشتیم و اولین بازی بود که برخی از بازیکنان ما در آسیا داشتند. با این وجود تیم حریف از موقعیت ها استفاده کرد و توانست به گل برسد و در بازی فردا تلاش میکنیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار