|
|
کدخبر: ۱۵۰۴۲۹

تکرار /

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی با العین امارات گفت: یک ماه پیش نیز گفتم دو تیم لخویا و العین بهترین تیم های این گروه هستند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛تونی در خصوص بازی امروز گفت: برای امروز تیم تراکتور انگیزه بسیار بالایی دارد ولی شانس های کوچکی در این مسابقات داریم ولی تمام تلاشمان را می کنیم از این شانس های کوچک بهترین استفاده را کنیم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم. ما برای برد آماده ایم و فردا با کمک هوادارانمان برای برد می جنگیم.

او در خصوص زمین استادیوم یادگار امام گفت: ما برای هر شرایطی در بازی فردا آماده ایم، من از شهر تبریز انتظار دارم چون این استادیوم نشان دهنده تصویری از شهر تبریز است باید مسئولین برای بهبودی این زمین کاری بکنند تنها خواست من از مسئولین زمین خوب و زمین تمرینی خوب است.

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص اسه موا ژیان بازیکن گل زن تیم العین گفت: این بازیکن یک بازیکن عادی نیست، چراکه در همه بازی ها مهارت خود را نشان می دهد، بازیکنی که در یک بازی دو گل و یک پاس گل می دهد باید در زمین مهار شود، اگر می توانستم دور این بازیکن در زمین حصار می کشیدم چراکه بازیکن بسیار خطرناکی است.

مرتضی اسدی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی فردا گفت: بازی فردا بازی حیثیتی برای ماست جراکه در بازی قبلی با وجود نبود چند بازیکن بازنده از زمین خارج شدیم، ولی در این بازی خوشبختانه همه بچه ها حضور دارند و سعی می کنیم برنده از زمین خارج شویم. درست است هوا نامساعد است ولی با انگیزه بسیار بالایی که برای این بازی داریم مطمئنا برای برد بازی می کنیم تا انشاالله با کم ترین اشتباه برنده این بازی باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار