|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۰۰

جمع آوری اطلاعات درباره رقبا برایم بی اهمیت است

سرمربی الجزیره گفت: به دنبال بهترین بازی مقابل استقلال هستیم و به نتایجی که این تیم در آسیا کسب کرده است کاری نداریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، والتر زنگا در نشست خبری پیش از دیدار تیم های الجزیره و استقلال گفت: این دیدار برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. ما تمرینات خوبی را برای بازی با استقلال پشت سر گذاشتیم و برای مسابقه فرداشب آماده هستیم.

وی افزود: این مسابقه بسیار مهم است و بازیکنان تیم من کاملاً برای آن آماده هستند، استقلال هم تیمی قدرتمند است و دارای بازیکنان خوب و یک مربی باهوش که می داند چگونه بازیکنانش را طی این مسابقه راهنمایی و اداره کند ما نیز در مقابل، تیمی قدرتمند هستیم به توانمندی خود برای یک بازی خوب در ۹۰ دقیقه ایمان و اطمینان داریم.

زنگا گفت: تمرین ها و آمادگی تیم ما طی روزهای گذشته موجب شده که من احساس رضایت و خوش بینی از تیمم داشته باشم.

وی تأکید کرد: من و بازیکنانم به دنبال انجام بهترین بازی هستیم و به مسائل دیگر از جمله جایگاه و وضعیت استقلال و نتایج این تیم مقابل الریان و الشباب کاری نداریم و تنها به انجام وظیفه خود در این بازی و رقابت خوب با استقلال در خانه می اندیشیم.

سرمربی الجزیره گفت: اگر در طول بازی تمرکز داشته باشیم و هرچه در توان داریم به نمایش بگذاریم فرصت خوبی برای رسیدن به یک نتیجه مثبت و مهم خواهیم داشت.

زنگا تأکید کرد: در مورد ترکیب تیمش گفت: یک تصور اولیه در این باره دارم اما منتظر آخرین مرحله تمرین تیمم هستم تا بهترین چینش را برای مسابقه انتخاب کنم.

وی یادآور شد: عبدالعزیز دارای برخی مشکلات جسمی است و من از وی استفاده نخواهم کرد مگر اینکه به طور قطعی اطمینان پیدا کنم که او در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارد. اکنون نیز من و کادر پزشکی تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا به او کمک کنیم و بتواند سلامتیش را به دست بیاورد زیرا برای ما او یک بازیکن مهم به شمار می رود. همچنین سالم علی تنها بازیکنی است که به خاطر محرومیت نمی توانیم از او استفاده کنیم.

زنگا در پایان گفت: جمع آوری اطلاعات درباره رقبا برایمان اهمیتی ندارد و من فقط روی یک تیم متمرکز می شوم و به طور مطلق به چینش بازیکنانی که با آنها کار خواهم کرد اعتماد می کنم و به نظر من همه آنها بهترین هستند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار