|
|
کدخبر: ۱۵۰۷۲۱

یک سایت ایتالیایی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: یک سایت ایتالیایی نوشته باشگاه میلان و بارسلونا به دنبال مهاجم ایرانی تیم روبین کازان روسیه هستند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در یک هفته اخیر اخبار زیادی در خصوص حضور سردار آزمون در تیم های مطرح اروپایی همچون آرسنال، یوونتوس و میلان به میان آمده که سایت های مختلفی از جمله مترو، ایندنپندنت و برخی سایت های ایتالیایی از این پیشنهادها خبر داده بودند.

به تازگی نیز سایت ilsussidiario که یک سایت ایتالیایی است، در خصوص سردار آزمون نوشته باشگاه میلان به دنبال این بازیکن است تا بتواند او را جذب کند. در مطلب این سایت آمده است: آزمون، نام جدیدی که آدریانو گالیانی مدیرعامل باشگاه میلان به دنبال جذب او است.

این سایت ایتالیایی در ادامه با اشاره به گزارش های سایت های انگلیسی آورده که؛ روسونوری سردار آزمون بازیکن جوان و با استعدادی که متولد سال ۱۹۹۵ است را دنبال می کند که اکنون در لیگ روسیه و تیم روبین کازان بازی می کند.

این بازیکن با استعداد تکنیک نابی دارد که ایرانی است. او در خاورمیانه یک ستاره محسوب می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است.

در ادامه این گزارش آمده است: میلان تنها باشگاهی نیست که به دنبال این بازیکن ۱۹ ساله است و به نظر می رسد باشگاه بارسلونا نیز در هفته های اخیر بررسی های دقیقی روی او انجام داده است. آزمون در لیگ(لیگ روسیه) و لیگ اروپا ۱۱ بازی انجام داده که موفق شده ۲ گل برای تیمش بزند. تیم هایی که به دنبال او خواهند آمد فقط به همین جا ختم نمی شود و رادارها او را زیر نظر دارند.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته سایت مترو انگلیس از پیشنهاد ۲ میلیون پوندی آرسنال به سردار آزمون و پیشنهاد میلان و یوونتوس خبر داده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار