|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۸۲

محجوب در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: ملی پوش جودو گفت: حضور در دو تورنمنت و کمپ های تمرینی در ترکیه و گرجستان در شناخت نقاط ضعف و قوت کمک بزرگی برایم بود و سعی کردم بیشترین استفاده را از فرصت مهیا شده ببرم.

جواد محجوب بعد از بدست آوردن دو نشان برنز از تورنمنت های معتبر گرجستان و ترکیه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: در گرجستان در مبارزه اول به دلیل کاهش وزن زیاد آماده نبودم ولی هر چه مسابقات پیش رفت وضعیتم بهتر شد و در پایان توانستم با غلبه بر جودوکار کشور میزبان صاحب مدال برنز شوم. در تورنمنت ترکیه شرایطم بهتر بود و توانستم دو جودوکار مدعی از مصر و سوئد که مدال برنز المپیک و رقابت های جهانی را یدک می کشیدند از پیش رو بردارم.

وی ادامه داد: حضور در این دو تورنمنت و کمپ های تمرینی در ترکیه و گرجستان در شناخت نقاط ضعف و قوت کمک بزرگی بود و سعی کردم بیشترین استفاده را از فرصت مهیا شده ببرم. در ترکیه در دقیقه آخر به جودوکار روسیه باختم ولی در ادامه تمام تلاشم را کردم تا این شکست را جبران کنم و خوشحالم که با دست پر به کشور بازگشتم.

ملی پوش جودو خاطرنشان کرد: از دوشنبه تمرینات را زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز می کنم و امیدوارم تا زمان شروع مسابقات آذربایجان بتوانم به شرایط اید ه آل برسم و بعد از آن نیز با حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی اینچئون آماده شوم. هدف اصلی ام کسب مدال در این مسابقات است و امیدوارم بتوانم با کمک مربیان و حمایت مسئولان و البته دعای خیر مردم به این هدف برسم.

محجوب عنوان کرد: امیر قاسمی نژاد در تورنمنت گرجستان به جودوکار رژیم اشغالگر قدس خورد و در میدان حاضر نشد و محمد جمالی هم با مصدومیت روبه رو شد و نتوانست همراه ما به ترکیه بیاید. عملکرد این جودوکاران خوب بود. امیدوارم جودوی ایران با درخشش در اینچئون و رقابت های آینده به جایگاه اصلی اش در جهان و آسیا برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار