|
|
کدخبر: ۱۵۱۵۲۲

الهامی در گفت وگو با فارس:

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: درست است که مس شرایط خوبی ندارد اما ما با تمام قوا به دیدار این تیم می رویم هر بازیکنی در زمین باشد قطعا بهترین عملکرد را انجام خواهد داد.

ساکت الهامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تدارکاتی صبای قم با پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم موقعیت ها ما در این بازی از پرسپولیسی ها بیشتر بود و خوشبختانه هر دو تیم بازی جوانمردانه ای ارائه کردند اما داور بازی شرایط را سخت کرده بود و به نظرم داور در حدی نبود که این بازی را قضاوت کند چرا که دو تیم را عصبی کرده بود. به نظرم ایشان تعادلی برای قضاوت این بازی نداشت و سوت های بی هدفی می زد.

وی درباره دیدار این هفته صبای قم با مس کرمان افزود: این بازی قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود و ما دوست داریم دست پر از زمین خارج شویم و از این بازی امتیاز بگیریم. درست است که مس شرایط خوبی ندارد اما ما با تمام قوا به دیدار این تیم می رویم هر بازیکنی در زمین باشد قطعا بهترین عملکرد را انجام خواهد داد.

الهامی ادامه داد: البته شرایط مس برای ما مهم نیست و شرایط خودمان حائز اهمیت است ما دوست داریم لیگ را خوب تمام کنیم و اینکه مس چه شرایطی دارد برای ما مهم نیست و به نظرم مسئولان این تیم باید پاسخگو باشند که چرا از این تیم و شرایطی که دارد بهره برداری خوبی نکردند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار