|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۱۰

فکر می کردم با برد داماش ۸۰ درصد قهرمان شدیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس باید دعا کنند استقلال مقابل فولاد نتیجه بگیرد و ما هم دو بازی آینده را ببریم.

امید عالیشاه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص شرایط پرسپولیس در دو بازی آینده اظهار داشت: ما باید با توجه به پیروزی روحیه بخشی که مقابل داماش داشتیم ابتدا کار خودمان را انجام دهیم و سپس بازی تیم های دیگر برایمان مهم باشد. من فکر می کردم با برد داماش ۸۰ درصد از راه قهرمانی را رفتیم ولی با توجه به نتایج تیم های دیگر و مخصوصا فولاد مقابل تراکتورسازی به نظرم باید به دنبال اتفاقات دیگر در بازی های روز یکشنبه باشیم.

وی افزود: به نظرم همه پرسپولیسی ها باید دعا کنند تا استقلال بتواند مقابل فولاد به نتیجه خوب برسد البته این موضوع در گرو این است که ما بتوانیم ۶ امتیاز بازی آینده را بگیریم و به هدفمان برسیم.

عالیشاه در مورد گلی که به داماش زد و داور آن را مردود اعلام کرد گفت: به نظرم آن گل آفساید نبود و همه چیز را به نظر کارشناسان می سپارم.

عالیشاه در مورد مشکلات مالی قرمزپوشان نیز گفت: امیدوارم این مشکلات حل شود چون بچه های ما خیلی وقت است که مشکل دارند. امیدوارم که در این چند روز خبرهایی بشود و این بچه ها هم بتوانند با خیال راحت کار خود را دنبال کنند.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ سوالی که چند درصد فکر می کنید قهرمان شوید گفت: حساسیت بازی ها برای ما و فولاد و برخی تیم ها یکسان است. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و امیدوار باشیم. نمی شود درصد مشخص کرد و پیش بینی کنیم باید ببریم و چشم انتظار نتایج تیم های دیگر باشیم.

وی در پایان درباره بازی با راه آهن نیز گفت: دوست ندارم در مورد راه آهن حرف بزنم فقط خیلی خوشحالم که این تیم به لیگ برتر صعود نمی کند چون متاسفانه یکسری نامهربانی به من مسئولان این تیم کردند که به نظرم کار درستی نبود اما ما باید در دو بازی آینده فقط به برد فکر کنیم همین و بس.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار