|
|
کدخبر: ۱۵۱۹۳۲

فولاد و دیگر تیم ها امتیاز از دست می دهند

خبرگزاری تسنیم: مدافع پرسپولیس گفت: نه استقلال و نه هوادارانش برای ما اهمیت ندارند و مهم نیست در بازی های این تیم چه می گذرد.

محسن بنگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد بازی روز یک شنبه پرسپولیس و راه آهن عنوان کرد: بازی دشواری در انتظار ماست. برای پررنگ تر شدن شانس قهرمانی خودمان باید راه آهن را شکست دهیم و به نوعی چاره ای جز پیروزی در این دیدار نداریم.

وی ادامه داد: مثل بازی با داماش به ۳ امتیاز دیدار با راه آهن احتیاج مبرمی داریم؛ چون در ۲ هفته پایانی فولاد و دیگر تیم های صدرنشین امتیاز از دست می دهند که این مسئله می تواند ما را به قهرمانی نزدیک کند.

مدافع پرسپولیس ضمن بیان این مسئله که این تیم شانس بالایی برای قهرمانی دارد در خصوص اعتراض هواداران استقلال به این تیم پس از شکست مقابل نفت و شانس قهرمانی آبی پوشان، تصریح کرد: نه استقلال و نه هوادارانش برای ما اهمیت ندارند چون هدف همه ما قهرمانی در لیگ و شاد کردن هواداران خودمان است، به خاطر همین اینکه در اردوی حریف یا بازی هایش چه می گذرد مهم نیست.

بنگر درباره میزان آمادگی سرخپوشان در تعطیلات نوروزی و بازی دوستانه با صبای قم تاکید کرد: انجام دیدار دوستانه با صبا برای هماهنگی بیشتر و همچنین حفظ آماگی ما لازم بود مسلماً با این شرایط بدنی و روحی که در تیم ما وجود دارد می توانیم خواسته خودمان وهواداران را در پایان فصل اجابت کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار