|
|
کدخبر: ۱۵۱۹۴۷

مدیر عامل و هیأت مدیره برای سال بعد با ویسی صحبت کردند

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: پتانسیل تیم ما بالا است و بدون شک در لیگ برتر خواهیم ماند.

علی پورکیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شرایط استقلال خوزستان گفت: مشغول برگزاری تمرینات هستیم. عصر امروز با پرواز مستقیم اعضای تیم به تبریز سفر می کنند و با حضور در تبریز آماده دیدار مقابل تراکتورسازی می شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: تمرینات خوبی برگزار کردیم و امیدوار هستیم در دو بازی پایانی نتیجه بگیریم. پتانسیل کسب امتیاز را داریم و می توانیم در دو بازی آخر موفق عمل کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در لیگ برتر می ماند خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که داریم بدون شک در لیگ برتر می مانیم. پتایسیل تیم ما بالا است و در این مورد شک نداشته باشید. می خواهیم سال آینده با برنامه هایی که در نظر داریم عملکرد بهتری داشته باشیم.

پورکیانی در پاسخ به این سوال که آیا برای سال آینده با عبدالله ویسی صحبت هایی انجام دادند اظهار داشت: هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه صحبت هایی با سرمربی فعلی تیم انجام دادند اما هنوز تمام تفکرمان روی بازی های امسال است. به احتمال فراوان ویسی در تیم می ماند و او از جمع ما جدا نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه استقلال خوزستان برنامه های بلندمدتی دارد یادآور شد: تیمی که یک سال است به لیگ برتر آمده باید قدم به قدم حرکت کند. ما در لیگ یک برای صعود به لیگ برتر همین شرایط را داشتیم. در سال اول حضورمان به رتبه ششم رسیدیم و در سال دوم به لیگ برتر آمدیم. در سال دوم حضورمان در لیگ برتر می خواهیم نتیجه بهتری از امسال بگیریم و امیدواریم با برنامه هایی که در نظر داریم شرایط بهتری پیدا کنیم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار