|
|
کدخبر: ۱۵۲۰۸۱

خبرگزاری تسنیم: شاید مهاجم ملی پوش شیاطین سرخ دیدار برگشت منچستریونایتد مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس آره نای مونیخ به مصاف بایرن مونیخ می رود. شیاطین سرخ که در دیدار رفت مقابل این تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند برای بازی برگشت یک مشکل دیگر به مشکلات شان اضافه شد.

منچستریونایتد در بازی امشب مقابل نیوکاسل در لیگ برتر وین رونی را به دلیل مصدومیت از ناحیه پنجه پا در اختیار ندارد و حضور این مهاجم ۲۸ ساله در بازی برگشت مقابل بایرن هم در هاله ای از ابهام است.

دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد در گفت و گویی که با شبکه تلویزیونی این باشگاه داشت، گفت: رونی از ناحیه پنجه پا دچار کوفتگی بدی شده است. او به دلیل همین مصدومیت در بازی با نیوکاسل غایب خواهد بود و حتی ممکن است این مشکل حضورش در بازی چهارشنبه شب را تحت الشعاع قرار دهد. باید اوضاع رونی را بیشتر بررسی کنیم. در طول هفته هم تمام تلاش مان را کردیم تا او را هر چه سریع تر به شرایط بازی برسانیم اما تا به امروز موفق به انجام این کار نشده ایم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار