|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۵۷

گل محمدی:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی نفت تهران امیدوار است با گرفتن سه امتیاز بازی مقابل گسترش فولاد تیمش از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران و گسترش فولاد تبریز گفت: نفت در حال حاضر به مرحله ای رسیده که یکی از شانس های قهرمانی محسوب می شود و این موضوع اتفاق نیفتاده جز با تلاش، فداکاری و همدلی تمام مجموعه و عوامل تیم.

سرمربی نفت تهران اضافه کرد: برای بازی فردا انگیزه زیادی داریم تا سه امتیازی که بسیار حساس هم هست را کسب کنیم اگر چه می دانیم مقابل گسترش فولاد بازی سختی خواهیم داشت.

گل محمدی اظهار داشت: با آمدن تارتار به گسترش فولاد فکر می کنم این تیم تغیرات مثبتی داشته است. در لیگ بازی آسانی وجود ندارد و امیدوارم با گرفتن این سه امتیاز برای رسیدن به قهرمانی وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: پس از پیروزی خوبی که مقابل استقلال بدست آوردیم بازیکنان ما از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی هستند ولی متإسفانه دو بازیکن خوبمان را در اختیار نداریم. امین حاج محمد به دلیل محرومیت و وحید امیری به دلیل مصدومیت ما را همراهی نمی کنند اما سایر بازیکنان سرحال و آماده هستند.

سرمربی نفت تهران در مورد بازی های باقیمانده و امیدواری به قهرمانی در لیگ گفت: فکر می کنم اگر بتوانیم دو بازی آینده مان را ببریم ۸۰،۹۰ درصد احتمال قهرمانی داشته باشیم. ۶ امتیاز باقیمانده امتیاز قهرمانی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار