|
|
کدخبر: ۱۵۲۲۳۴

سرمربی منچستریونایتد پیش از رویارویی با نیوکاسل تاکید کرد هر ۳ امتیاز این بازی را می خواهد.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیدار تیم های نیوکاسل یونایتد و منچستریونایتد امروز(شنبه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سنت جیمز پارک برگزار می شود.

یونایتدها اکنون با ۵۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند و جایی برای از دست دادن امتیاز در دیدارهای پیش رو ندارند. نیوکاسل هم با ۴۶ امتیاز نهم است و به رتبه های بالاتر می نگرد.

دیوید مویس در مورد رویارویی تیمش با نیوکاسل گفت: ما فقط به دیدار با نیوکاسل فکر می کنیم و هیچ اندیشه ای در مورد دیدار برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نداریم. باید با نمایشی خوب مقابل نیوکاسل موفق به کسب سه امتیاز شویم. می خواهیم از این پس تا پایان فصل در شرایط خوب کنونی باقی بمانیم. در حالی به زمین نیوکاسل می رویم که تلاش می کنیم به هدفمان برسیم.

مویس در ادامه اظهار داشت: درست است که مسایل دیگری نیز در سرم وجود دارد اما تلاش ما بر این اساس است که بتوانیم همه چیز را به توازن برسانیم. برای رویارویی با نیوکاسل یک روز بیشتر استراحت کرده ایم. خیلی بهتر است که شما چهارشنبه و شنبه به میدان بروید تا اینکه شنبه و سه شنبه بازی کنید. اکنون تمام بازیکنان باید بدانند که در حال حاضر تنها یک موضوع مهم وجود دارد و آن هم سه امتیاز بازی با نیوکاسل است.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار