|
|
کدخبر: ۱۵۲۳۶۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تلاش می کنیم انصاری فرد آقای گل شود.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: دیروز یک نفر به خانواده تراکتور و بنفیکا اضافه شد چون مربی تیم آنتونیو صاحب پسر شد و این برابر بود با پدر بزرگ شدن من.

تونی در خصوص بازی قبلی تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: در بازی قبلی به راحتی می توانستیم برنده باشیم ولی در نیمه دوم این امکان فراهم نشد تا تیم در همان جایگاه هفتمی خود باقی بماند. ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا لااقل برنده بازی های داخل خانه خود باشیم. بازی فولاد خوزستان روزنه های امیدی برای ما روشن کرد ولی بازیکنان هر تلاشی کردند نتوانستند نتیجه را تغییر دهند ولی ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فردا برنده از زمین مسابقه خارج شویم و فشار ناشی از عدم نتیجه گیری در مسابقات لیگ برتر را خنثی کنیم.

وی افزود: ما برای بازی فردا با تغییرات زیادی بازی خواهیم کرد، ولی بازیکنی چون کریم انصاری فرد که در آستانه آقای گلی مسابقات است ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا این بازیکن بتواند به هدف خود در این مسابقات برسد. ما برای فردا فرشید طالبی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم و جواد کاظمیان که در بازی فولاد مصدوم شد در این بازی کنار ما نخواهد بود.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار