|
|
کدخبر: ۱۵۲۴۸۴

تکرار / تمرین استقلال

آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ روز گذشته در زمین واش واتر شرکت نفت برگزار شد.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران، آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ روز گذشته در زمین واش واتر شرکت نفت برگزار شد. این تمرین یک ساعت به طول انجامید تا آبی پوشان تمرین سبکی را قبل از دیدار با فولاد دنبال کنند.

۱۰ تماشاگر
حدود ۱۰ تماشاگر از نزدیک شاهد تمرینات آماده سازی استقلال قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان بودند. البته اکثر آنها کارمندان شرکت نفت بودند.

تاکید قلعه نویی به اهمیت بازی
امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین حدود ۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد. سرمربی آبی پوشان از اهمیت بازی با فولاد صحبت کرد و از بازیکنان خواست با تمام توان در تمرین حضور یابند تا در بازی مقابل فولاد بتوانند به برتری برسند.

گرم کردن زیرنظر کادرفنی
امیر حاج قاسم، مربی بدنساز استقلال به دلیل انجام کار شخصی به تهران بازگشت و در غیاب وی بازیکنان زیرنظر کادرفنی به گرم کردن پرداختند.

حضور مدیرعامل در تمرین
دکتر علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال در تمرین حضور یافت و از نزدیک تمرین را تماشا کرد. حضور مدیرعامل در تمرین باعثشد بازیکنان با انگیزه بیشتری در تمرین شرکت کنند.

شرح تمرین
بازیکنان تیم ابتدا بدن های شان را گرم کردند سپس در سه گروه به تمرین ۴ به ۲ پرداختند سپس ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور مراحل بعدی تمرین آبی پوشان بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار