|
|
کدخبر: ۱۵۲۶۶۰

ای کاش مسابقات غرب آسیا را برگزار می کردیم

مشاور عالی وزیر ورزش در امور بین الملل درباره دفاعش از میزبانی ایران در مسابقات غرب آسیا گفت: برای لغو برگزاری این رقابت از مشکلات مالی حرفی نزدم.

بهرام افشارزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره جلسه روسای کمیته های ملی المپیک که در کویت برگزار شد، گفت: در این جلسه ۱۲ کشور عضو شورای المپیک آسیا مشکلات و برنامه های خود را درباره میزبانی های مختلف مطرح کردند. به عنوان مثال سریلانکا مشکلات مالی را برای میزبانی خود مطرح کرد و مسئولان پاکستان هم از گرفتاری های خود در کشورشان گفتند.

افشارزاده افزود: یک جلسه کلی برای مطرح کردن مشکلات بود. همچنین قرار شد مقرارتی تصویب شود که تا با برگزاری مسابقات متعدد در رشته هایی که شرکت کننده زیادی دارند ورزشکاران با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنند.

وی درباره میزبانی ایران در رقابت های غرب آسیا، اظهار داشت: من در این جلسه از میزبانی ایران دفاع کردم و گفتم لغو مسابقات به دلیل آماده نبودن شرایط ساختاری بود، از مشکلات مالی حرفی نزدم، اما ای کاش این رقابت ها را برگزار می کردیم. حالا قرار است بعد از بازی های آسیایی اینچئون این مسابقات برگزار شود.

مشاور عالی وزیر ورزش درباره جلسه وزارتخانه با نمایندگان ایران در کنفدراسیون های آسیا، تصریح کرد: آیین نامه و اساسنامه نوشته شده و در یکی دو روز آینده زمان دقیق جلسه بعدی را اعلام می کنم. این جلسه اردیبهشت برگزار می شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار