|
|
کدخبر: ۱۵۲۸۷۶

قاسمی نژاد در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: ملی پوش جودوی کشورمان گفت: مسابقات گرجستان و ترکیه برای نفرات اعزامی جودوی ایران بسیار مفید بود و در آنها محک مناسبی خوردیم.

امیرقاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد وضعیت فعلی اش اظهار داشت: در چند ماه گذشته تمرینات بسیار مناسبی را انجام داده ایم و خوشبختانه وضعیتم نسبت به قبل بسیار بهتر شده است. اینکه فرصت حضور در کمپ ها و مسابقات گرجستان و ترکیه نیز برایم فراهم شد بسیار عالی بود و فکر می کنم برای تیم اعزامی نیز بسیار آموزنده و تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: بازی های آسیایی اینچئون پیش روی ما است و امیدوارم تا زمان شروع این رقابت های مهم باز هم بتوانیم در چنین مسابقاتی حاضر شویم. اردوی گرجستان بسیار خوب بود و تا لحظه آخر تمرین کردیم. در ترکیه نیز تنها درگیر مسابقات بودیم و فکر می کنم حضور حریفانی قدرتمند باعثشد محک بسیار خوبی بخوریم و نقاط ضعف و قدرت مان را بیشتر بشناسیم.

ملی پوش جودوی کشورمان عنوان کرد: تمریناتم را بار دیگر از ۱۹ فروردین استارت می زنم و به امید خدا برای حضور در جام باکو که تقریبا تا کمتر از یک ماه دیگر برگزار می شود آماده می شوم. البته مبارزات مدعیان ایران ۲۹ فروردین برگزار می شود اما طبق اعلام کادر فنی، من و جواد محجوب در این مسابقات حاضر نخواهیم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار