|
|
کدخبر: ۱۵۳۲۰۰

حاشیه بازی فولاد خوزستان و استقلال

بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال از قفل شد در رختکن خود ناراحت شدند.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران با ده دقیقه تاخیر آغاز شد.

* فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد ورود به جایگاه ویژه را داشت که ماموران حراست از وی کارت شناسایی درخواست کردند.

* تعداد تماشاگران به قدری زیاد است که خود خوزستانی ها هم از این موضوع تعجب کرده اند.

* تماشاگران استقلال کبوتری را که یک نوار آبی رنگ به پایش بسته شده بود را آزاد کردند؛ کبوتر رها شده مستقیم به جایگاه خبرنگاران آمد!

* حنیف عمران زاده، آندو تیموریان، برهانی، صادقی و رحمتی پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند و برخورد گرمی با حسین فرکی داشتند. این در حالی بود که غلامرضا رضایی و اسماعیل شریفات هم به سمت نیمکت استقلال و امیر قلعه نویی رفتند.

* مسئولان می گویند که ۳۰ هزار بلیت فروخته اند، اما بیش از ۴۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند! که این موضوع هم از نکات جالب بازی امروز است.

* اسماعیل شریفات پیش از آغاز بازی از سوی تماشاگران استقلال تشویق شد؛ وی سابقه بازی در استقلال را هم دارد.

* مسئولان استقلال از اینکه اتوبوس آنها اسکورت نشده بود ناراحت بودند؛ همین موضوع باعثشد تا استقلالی ها پشت ترافیک بمانند و با تاخیر به ورزشگاه برسند.

* استقلالی ها بعد از اینکه به ورزشگاه هم رسیدند متوجه شدند در رختکن شان بسته است و این موضوع باعثشد تا آنها حدود ۱۰ دقیقه دیگر هم معطل شوند و تمام این اتفاقات دست به دست هم دهد تا بازی هم با کمی تاخیر آغاز شود. این موضوع موجب ناراحتی استقلالی ها شده بود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار