|
|
کدخبر: ۱۵۳۲۶۴

حاشیه بازی فولاد خوزستان و استقلال

تماشاگران فولادی علیه داور بازی و بازیکن استقلال شعارهایی سردادند و به آنها اعتراض کردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران با برتری یک بر صفر آبی پوشان خاتمه پیدا کرد.

* بین دو نیمه تماشاگرانی که به جایگاه خبرنگاران رفته بودند با هم درگیر شدند و اگر ماموران نیروی انتظامی انجا حضور نداشتند ممکن بود این درگیری ها خطرساز شود.

* تعدادی از تماشاگران فولاد که در طبقه بالا حضور دارند در آغاز نیمه دوم ترقه به طبقه پایین پرتاب کردند و این موضوع جان برخی هوادارن طبقه اول را به خطر می انداخت.

* علیرضا فغانی که می خواست آندو تیموریان و لوسیانو پرییرا را با کارت زرد جریمه کند، کارت زردش را از دست محمد قاضی گرفت.

* در بین دو نیمه علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال به رختکن آبی پوشان رفت و از انها خواست که تا پایان بازی با غیرت بجنگند و پیروز شوند. وی معتقد بود که اگر مانند نیمه نخست بازی کنند می توانند حریف را شکست دهند.

* تماشاگران فولاد که از اخراج بازیکن تیم شان ناراحت بودند علیه فغانی، داور بازی شعار دادند. تعدادی از تماشاگران هم علیه آندو تیموریان شعارهایی سردادند.

* زمانی که آندو تیموریان می خواست ضربه کرنر ارسال کنند، تماشاگران فولاد با پرتاب ترقه و بطری مانع کار وی شدند که این حرکت اعتراض کادر فنی استقلال را به همراه داشت.

* آندو تیموریان پس از اخراج از سوی تماشاگران فولاد خوزستان هو شد؛ وی در واکنش به این رفتار فولادی ها پیراهن استقلال را به آنها نشان داد.

* اعتراض عبدالله کرمی به داور باعثشد تا فغانی به او کارت زرد نشان دهد.

* تماشاگران فولاد با سر دادن شعار مافیا مافیا به امیر قلعه نویی اعتراض کردند.

* امیر قلعه نویی در صحنه ای از بازی سر قاضی داد زد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار