|
|
کدخبر: ۱۵۳۵۸۱

یک جای کارمان می لنگد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آبی پوشان سن پائولو به شکست تیمش در دوئل با رم برای کسب عنوان نایب قهرمانی در فصل جاری مسابقات سری A اعتراف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته(یک شنبه) در هفته سی ودوم سری A در خانه پارما با یک گل تن به شکست داد تا در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ، اختلافش با رم رده دومی به ۱۲ امتیاز افزایش پیدا کند.

در پایان این بازی رافائل بنیتس، سرمربی ناپولی با اعتراف به اینکه تیم او دیگر شانسی برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده ندارد، تاکید کرد فصل جاری برای مردان او فصل خوبی بوده است و آنها از این پس روی فینال جام حذفی ایتالیا که در آن باید به مصاف فیورنتینا بروند، تمرکز خواهند داشت.

بنیتس به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: به نظر من فصل جاری برای ناپولی هنوز هم فصل بسیار، بسیار خوبی است، هرچند می توان گفت که یک جای کارمان می لنگد. واقعیت این است که ما این فصل نایب قهرمان نخواهیم شد، چون رم بازی های بعدی اش را هم خواهد برد.

وی افزود: این یک حقیقت است و ما باید هر روز کار کنیم تا پیشرفت کنیم. ما می توانیم جایگاه مان را در رده سوم تثبیت کنیم و در عین حال برای فینال کوپا ایتالیا هم آماده خواهیم شد.

بنیتس با ابراز تاسف از شکست تیمش برابر پارما، تصریح کرد: همه ما از قبول شکست در این بازی که در نیمه اول آن همه چیز در کنترل مان بود، ناراحتیم. پارما فقط یک شوت به سمت دروازه ما شلیک کرد و با همان شوت به گل رسید اما ما موقعیت فوق العاده ای داشتیم و آن را از دست دادیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار