|
|
کدخبر: ۱۵۳۸۸۱

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم هوادارانمان در دیدار مقابل تراکتورسازی ما را همراهی کنند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت باشگاه استقلال، هاشم ساعدی در خصوص برد اخیر استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: ابتدا باید تشکر کنیم از مجموعه باشگاه استقلال و از مدیرعامل فتح الله زاده، اعضای هیات مدیره، سرمربی قلعه نویی، کادرفنی، بازیکنان و هواداران که شرایط تیم را برای فعل خواستن که همانا پیروزی در دو بازی اخیر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر مقابل الجزیره و فولاد بود انجام دادند.

وی ادامه داد: این شرایط را به خوبی مدیریت محترم باشگاه، کادرفنی و بازیکنان درک کردند و ما قدردان زحمات آنها هستیم. امیدوارم با انگیزه مضاعف در بازی بعدی لیگ برتر که برای ما مهم و حیاتی است همچنین در لیگ قهرمانان آسیا این شرایط حفظ شود. این امر میسر و شدنی است تا بتوانیم خود را به عنوان مدعی قهرمانی تا روز آخر نگه داریم. البته باید در اینجا تشکر ویژه از هوادارانی که در ابوظبی ما را تنها نگذاشتند همچنین در بازی مقابل فولاد انجام دهیم.

سخنگوی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال از تجربه بالایش در این دو بازی استفاده کرد که این به خاطر تجربه بزرگان تیم بود که به سایر بازیکنان استقلال انتقال دادند. در هفته آخر در چهار تیم مدعی قهرمانی تنها استقلال میزبان هست و بقیه میهمان هستند که این امتیاز بزرگی برای ما محسوب می شود. امیدوارم هواداران پرشور استقلال استقبال خوبی از بازی انجام دهند تا بتوانیم در کنار آنها سه امتیاز را کسب کنیم و به عنوان مدعی قهرمانی باقی بمانیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار