|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۸۲

خبرگزاری تسنیم: مهاجم فرانسوی کهکشانی ها ترجیح می دهد رئال مادرید و پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رئال مادرید با برتری ۳ بر صفر مقابل بورسیا دورتموند موقعیت خوبی در بازی برگشت ۲ تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد تا برای چهارمین دوره متوالی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها برسد.

در دیدار دیگر از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن با نتیجه ۳ بر یک مقابل چلسی به برتری رسید تا در دیدار برگشت ۲ تیم که سه شنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار خواهد شد کار ساده تری برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی داشته باشد.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید در گفت و گو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) در پاسخ به این پرسش که «ترجیح می دهید فینال لیگ قهرمانان بین کدام تیم ها برگزار شود؟»، گفت: رئال مادرید و پاری سن ژرمن، چون رئال تیمم است و پاری سن ژرمن هم تیمی از فرانسه، زادگاهم است.

مهاجم ۲۶ ساله کهکشانی ها تصریح کرد: ما در ۳ دوره متوالی لیگ قهرمانان به مرحله نیمه نهایی رسیده ایم ولی امسال عملکرد خیلی خوب داشته ایم و تنها چند بازی تا رسیدن به فینال داریم. البته حالا با توجه به پیروزی رفت مقابل دورتموند به مرحله نیمه نهایی خیلی نزدیک تر هستیم.

رئال مادرید سه شنبه شب در چارچوب دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک میهمان بورسیا دورتموند است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار