|
|
کدخبر: ۱۵۴۳۳۸

خوش شانسی های استقلال در این بازی به تمام بدشانسی های آنها در آسیا چربش داشت

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در طول مسابقه هرچقدر حمله کردیم با صخره بزرگی به نام مهدی رحمتی روبه رو شدیم.

حسین ابن قاسم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد شکست تیم اش مقابل استقلال گفت: متاسفانه در این دیدار فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد. همه کار در طول مسابقه انجام دادیم اما هر بار به یک صخره بزرگ به نام سیدمهدی رحمتی برخورد کردیم که مانع از به ثمر رسیدن گل هایمان شد.

وی در مورد اینکه فولاد خوزستان با توجه به دیدار حساس نفت تهران مقابل سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: ما نیز همین نظر را داریم. وقتی با حسین فرکی صحبت می کردیم او می گفت حتما حکمتی در کار بوده که خطرناک ترین رقیب ما برای قهرمانی پرسپولیس در دقایق پایانی به تساوی می رسد. همچنین سپاهان با زدن گل پیروزی در دقایق پایانی برای کسب سهمیه امیدوار می شود تمامی این مسائل باعثشده هفته پایانی لیگ حساسیت بیشتری پیدا کند و امیدواریم که بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.

ابن قاسم در مورد اخراج بختیار رحمانی یادآور شد: این مسئله را به حساب کم تجربگی بگذارید البته می گوییم رحمانی کم تجربه بود آندرانیک تیموریان که یک بازیکن با تجربه است چرا از زمین اخراج شد. در هر حال در فوتبال این اتفاقات می افتد و در شرایط بازی بازیکنان کمی عصبانی می شوند. جالب اینجا بود که با وجود عدم قرعه کشی مسئولان مبارزه با دوپینگ اجازه ندادند رحمانی به رختکن برود و پس از اخراج تیموریان نیز این بازیکن همین وضعیت را پیدا کرد و دو بازیکنی که دچار مشکل شده بودند به اجبار کنار یکدیگر ادامه بازی را نظاره کردند.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد صحبت های مسئولان استقلال برای کسر امتیاز از این تیم به خاطر رفتاری که هوادارانشان در دیدار مقابل استقلال داشتند عنوان کرد: با مسئولان برنامه ۹۰ تماس گرفتم تا در این مورد صحبت کنم اما چنین اجازه ای به من ندادند. در روز بازی با استقلال اتفاقات زیبایی افتاد همانند بازی های اروپایی پس از پایان مسابقه با وجود شکست از استقلال هواداران ۴۵ دقیقه در ورزشگاه ایستادند و ما را تشویق کردند آنها سپس استیج های ورزشگاه را نظافت کردند آنوقت وقتی میرشاد ماجدی چنین صحبت هایی می کند جای تعجب دارد.

وی در ادامه یادآور شد: در جلسه فنی مسابقه اعلام کردیم استقلال از مسیر دیگری به ورزشگاه بیاید تا با هواداران روبه رو نشوند حتی به آنها گفتیم یک مسئول هیات فوتبال را با اتوبوس تیم می فرستیم تا در انتخاب مسیر دچار مشکل نشوند اما آنها گفتند کریم بوستانی راه را بلد است و نیازی به این کار نیست اما استقلال مسیر را اشتباه رفت و راهش با ورودی هواداران یکی شد.

ابن قاسم افزود: مگر استقلالی ها که درخواست اسکورت نیروی انتظامی را دارند در تهران چنین امکاناتی برای ما فراهم می کنند؟ بارها شده در ورزشگاه اعلام کردیم ساعت پروازمان بسیار نزدیک است و خواهش کردیم که نیروی انتظامی ما را تا بیرون ورزشگاه اسکورت کند اما هیچ وقت این اقدام صورت نگرفته است. ماجدی توقع بیجایی دارد و با تمام احترامی که برای او قائل هستم این صحبت ها درست نیست.

سرپرست فولاد با تاکید بر اینکه هیچ اتفاق خاصی از سوی هواداران رخ نداده عنوان کرد: ما تا پایان مسابقه و بعد از آن در ورزشگاه حضور داشتیم و رفتار خاصی صورت نگرفت. یک زمان استقلال در بازی مقابل فولاد در اهواز ۵۰ درصد ورزشگاه را پر می کرد اما اکنون این شرایط وجود ندارد و استقلال ۵ درصد هم نتوانست ورزشگاه را پر کند تمامی ورزشگاه غدیر به رنگ قرمز درآمده بود و آنها خوش شانس بودند که با پیروزی میدان را ترک کردند اگر تمام خوش شانسی های این بازی را در یک ترازو بگذارید و بدشانسی های استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا در ترازوی دیگر قرار دهید خوش شانسی های این بازی بر همه آنها چربش دارد. وقتی هواداران ما بعد از شکست تیم را تشویق کردند حسین فرکی از این اتفاق متعجب شد و به دستیاران خود این اقدام هواداران را نشان داد. نباید حالا که شرایط اینطور شده چنین صحبت هایی را بیان کنند.

ابن قاسم در مورد اینکه خیلی ها وقتی قانون کسر امتیاز گذاشته شد پیش بینی می کردند در هفته های پایانی این مسئله مشکل ساز شود اظهار داشت: قانونی را درست یا اشتباه گذاشتند و این در حالی بوده که در هیچ جای دنیا چنین اقدامی صورت نمی گرفته است. روزی در یکی از مسابقات فولاد خوزستان که ما پیروز شده بودیم فردی شی ای را درون زمین پرتاب کرد وقتی نیروی انتظامی قصد گرفتن او را داشت این فرد فرار کرد و در حین فرار فریاد زد به جای گرفتن من از فولاد خوزستان امتیاز کسر کنید به هر حال این تصمیم درست نبوده و تبعات زیادی دارد. باز هم از هواداران فهیم فولاد خوزستان که رفتار مناسبی داشتند تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه راه نیز ما را حمایت کنند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار