|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۰۱

جواد نکونام در لیگ قطر حضور دارد اما فصل رو به اتمام است و این بازیکن قراردادش را تمدید نکرده است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانهافبک سابق تیم فوتبال استقلال در شرایطی قرار دارد که جام جهانی در پیش است و مشخص نیست که اوضاع در آینده برای وی چگونه پیش می رود اما این در حالی است که شنیده می شود وی قرار است به استقلال بازگردد و این بحثدر حالی مطرح شده که جواد نکونام نیم فصل دوم برای انجام چند بازی راهی الکویت شد، اما مسئولان این تیم پیشنهادی برای تمدید قرارداد ارائه نکرده اند و این بازیکن در الکویت نمی ماند.

شایان ذکر است، یک سایت مرتبط به باشگاه الکویت اعلام کرده است که این بازیکن در آستانه ۳۴ سالگی قرارداد و علاقه فراوان دارد که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند.

عنوان شده است که این بازیکن در انتظار پایان جام جهانی است تا شرایط را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهد و تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.

*عذرخواهی رسمی و قابل توجه رحمتی از فرکی

مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال، در مقابل فولاد خوزستان توانست شرایط ایده آلی برای تیمش ایجاد کند اما وی از مربی سابق خود عذرخواهی کرد.

رحمتی در مقابل فولاد تیمش را بارها نجات داد و جز نفرات برتر میدان بود اما این در حالی است که وی بعد از بازی و پس از بازگشت به تهران با حسین فرکی تماس گرفت و از وی عذرخواهی کرد.

سرمربی سابق این دروازه بان دلیل عذرخواهی اش را پرسید اما وی اعتقاد داشت که پیروزی استقلال و عکس العمل های این دروازه بان در بازی مقابل فولاد با یک عذرخواهی همراه است و دروازه بان آبی ها این اقدام را انجام داد.

شایان ذکر است، رحمتی در تماس تلفنی با فرکی با وی و تیمش در بازی پایانی آرزوی موفقیت کرد وحتی اعلام کرد که بازی پایانی برای ۴ تیم اهمیت ویژه دارد و این درحالی است که این چهار تیم برای قهرمانی می جنگند و تمام اعضای این چهار تیم باید بدون حتی یک اشتباه برای بازی آخر آماده شوند.

* مدیرعامل استقلال پاداش نمی دهد / دست فتح اله زاده بعد از برد خالی است

مدیرعامل تیم استقلال در شرایط سختی قرار داد وی حتی بعد از بازی آبی ها با فولاد و پیروزی دراین دیدار نتوانست پاداش پیروزی را پرداخت کند.

فتح اله زاده از لحاظ مالی با مشکلات عمده ای روبه رو شده است و وضعیت مناسبی ندارد به همین دلیل حتی پس از پیروزی مهم مقابل تیم فولاد خوزستان نیز نتوانست تیم را در لحاظ مالی حمایت کند این در حالی است که مدیریت تیم استقلال قصد داشت پس از این پیروزی تیمش را شارژ روحی کند اما وی به صورت رسمی از بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد و اعلام داشت که شرایط مناسبی از لحاظ مالی ندارد و دستش خالی است.

شایان ذکر است وی قصد داشت استقلال را در آستانه بازی آخر مقابل تراکتور سازی تحت حمایت کامل قرار دهد اما این اتفاق رخ نداد و مدیریت استقلال شرایط بهبود اوضاع مالی را ندارد و به این موضوع اشاره مستقیم کرده است تا مسائل مالی را به بعد از اتمام لیگ موکول کند.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار