|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۵۶

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: حساس ترین بازی لیگ بین تیم های پرسپولیس و راه آهن در این فصل از نظر امتیازدهی و جابه جایی امتیاز برگزار شد.

صادق ورمزیار در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: استقلال به نفع تیم پرسپولیس بازی کرد و فولاد را شکست داد اما سرخ پوشان نتوانستند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند و با نتیجه تساوی از میدان بیرون آمدند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: فوتبال ما فوتبال پاکی است و بازیکنان تیم ها با تمام قوت بازی می کنند. پرسپولیس مقابل راه آهن توانست نتیجه تساوی بگیرد و تا دقیقه ۹۰ که صدرنشین جدول بود با کسب امتیاز ۵۲ به رتبه چهار جدول سقوط کرد تیم نفت با برتری مقابل گسترش فولاد توانست با چهار گلی که به ثمر رساند در رتبه اول جدول با امتیاز ۵۴ خود را جا دهد.

وی گفت: هم چنین تیم فولاد در بازی که مقابل تیم استقلال قرار داشت با برتری استقلال و یک گل زده توانست پیروز میدان شود و فولاد با کسب امتیاز ۵۴ در رده دوم جدول و تیم استقلال با تفاضل یک امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: در بازی روز گذشته پرسپولیس همه چیز به نفع این تیم بود اما یک باره ورق برگشت و نتیجه این بازی به تساوی کشیده شد البته باید گفت که سرخ پوشان ضربه ترسو بودن خود را خوردند.

وی هم چنین بیان کرد: سپاهان توانست ملوان را با حرکات تاکتیکی و به جا پشت سر بگذارد ولی باید بازی خوب ملوان را هم نادیده نگرفت بازیکنان ملوان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند مربی این تیم وظایف خود را به درستی انجام داد و مزد شجاعت خود را گرفت تا دوباره بتواند این تیم را در کورس قهرمانی نگه دارد.

ورمزیار در خصوص این که کدام تیم می تواند به قهرمانی دست یابد افزود: معتقدم استقلال شانسی بیشتری در این کورس دارد واین تیم می تواند با توجه به بازی خوبی بازیکنان به این قهرمانی که لیاقت آن را دارند برسند.

وی در رابطه با اینکه چرا پرسپولیس به یک باره در دقیقه ۹۰ شانس قهرمانی را از خود گرفت اذعان داشت: سرخ پوشان یک روند سینوس را پیش گرفته اند و دائم در بازی ها فرازو فرود از خود نشان می دهند واین حرکت پرسپولیس که مدام در نوسان سیر می کنند به نبرد این تیم شد.

ورمزیار در خصوص روند رو به رشد استقلال در بازی های اخیر گفت: عامل اصلی که استقلال توانست فولاد را شکست دهد بازی خوب و تاکتیکی آرش برهانی بود.

بازیکن اسبق استقلال در ادامه اظهار داشت: تیم مس کرمان با توجه به اینکه در سال گذشته در رده ششم جدول قرار داشت اما در سال اخیر توانست خود را در لیگ برتر نگه دارد وبه لیگ دسته یک سقوط کرد دلایل مختلفی وجود داشت که مهم ترین آن نداشتن کادر مدیریتی قوی ا ست اگر کادر مدیریتی در انتخاب اولیه خوب عمل کنند دیگر هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد تیم مس کرمان از اولی فصل چهار مربی تغییر داده است وبازیکنی نتوانسته خود را با شرایط سازگار کند وهمچنین بازیکنی نمی داند در زمین با چه سبکی بازی کند.

وی ادامه داد: تغییر و تحولات مداوم در تیم مس کرمان نتوانست شوک مثبت در این تیم ایجاد کند وهمین مسئله باعثشد این تیم نتایج لازم را کسب نکنند وبه لیگ دسته یک سقوط کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در هفته پایانی شاهد بازی های جذاب و دیدنی از سوی تیم ها باشیم که استحقاق دارد قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار