|
|
کدخبر: ۱۵۴۵۳۰

مسئولان باشگاه باید تونی را حفظ کنند

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مطمئن باشید با بیشترین انگیزه به مصاف استقلال خواهیم رفت و آنها کار سختی مقابل تراکتورسازی خواهند داشت.

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر واکنش به مصاحبه اکثر بازیکنان استقلال که از برد مقابل تراکتورسازی صحبت کرده اند، گفت: با مصاحبه کردن تیمی برنده نمی شود و مطمئن باشید مقابل استقلال تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود. مقابل استقلال با تمام وجود بازی خواهیم کرد و کاری هم به این موضوع نداریم که چه تیمی قرار است، قهرمان شود.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند تراکتورسازی برای دیدار با استقلال انگیزه زیادی ندارد، افزود: این حرف را اصلاً قبول ندارم و اتفاقاً با بیشترین انگیزه مقابل استقلال بازی خواهیم کرد. برای شخصیت باشگاه تراکتورسازی خیلی بد است که مقابل استقلال بی انگیزه باشیم در ضمن اگر بی انگیزه باشیم شاید حق تیم های دیگر پایمال شود. مطمئن باشید مقابل استقلال پرقدرت بازی خواهیم کرد و از طرفی هواداران هم دوست ندارند به استقلال ببازیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز کار تیمش را برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دشوار خواند و گفت: کارمان سخت شده اما چیزی غیرممکن نیست. واقعاً در این گروه کار سختی داریم و امکانات تیم های عربی را نمی توان با امکانات تراکتورسازی مقایسه کرد. تراکتورسازی با این امکانات در آسیا به جایی نمی رسد و مسئولان باید به فکر باشند. در مورد شانس صعود هم باید بگویم که نیاز به یک برد و یک تساوی داریم و می توانیم با ۴ امتیاز صعود کنیم.

کیانی در خصوص وضعیت تونی اولیویرا برای فصل آینده اظهار داشت: این مربی در بین هواداران تراکتورسازی محبوب است و امسال هم نتایج خوبی به دست آورد و تیم را قهرمان جام حذفی کرد. به نظرم باشگاه باید این مربی را حفظ کند در ضمن تیم ما باید خیلی زود به فکر فصل بعد باشیم و بازیکنان مورد نظر تونی جذب شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار