|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۹۴

میرشاد ماجدی درخصوص اظهارات حسین فرکی اظهار داشت: استادیوم الغدیر اهواز جدید است و برای اولین بار استقلال برای بازی به آنجا رفت ومی بایست توسط نیروی انتظامی طبق هماهنگی اسکورت می شد.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران،میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال درخصوص اظهارات حسین فرکی سرمربی فولا دخوزستان در مورد مشکلاتی که هواداران فولاد هنگام خروج از ورزشگاه به وجود آوردند اظهار داشت: استادیوم الغدیر اهواز جدید است و برای اولین بار استقلال برای بازی به آنجا رفت و می بایست توسط نیروی انتظامی طبق هماهنگی اسکورت می شد. این قانونی است که باید برای تیم های میزبان در هر شهری رعایت شود. اگر غیر از این باشد باید ساعت ۲ حرکت می کردیم و به ورزشگاه می رفتیم. طبق گفته آقای فرکی باید زمان خروج از ورزشگاه را هم پیش بینی می کردیم تا هواداران فولاد به شیشه اتوبوس خسارت وارد نکنند.

ماجدی ادامه داد: از این به بعد اگر خواستیم در هر شهری حضور پیدا کنیم انگار باید نیروهای امنیتی و انتظامی را با خودمان نیز ببریم. باید بگویم بحثما باشگاه فولاد نبود چون مطمئن هستم آقای دهکردی مدیرعامل محترم این باشگاه اگر این مسائل را می دانستند قطعا با آن برخورد می کردند چون کاملاً شخصیت ایشان را می شناسم. ما از هیات فوتبال استان و نیروی انتظامی استان خوزستان توقع داشتیم این همکاری را با ما انجام دهند که متاسفانه این امر میسر نشد. بنده و مجموعه استقلال احترام خاصی برای آقای فرکی قائل هستیم اما بحثما فنی نبود و بهتر است ایشان به مسائل فنی بپردازند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار