|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۷۹

آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی با فولاد پنج دقیقه به داور فحش رکیک می دادند بنابراین براساس قانون، باید یک امتیاز هم از اهوازی ها کسر شود.

شاهرخ بیانی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: وقتی به این راحتی از استقلال یک امتیاز کسر می کنند باید از دیگر تیم ها هم براساس همان قانون من درآوردی خودشان، امتیاز کسر کنند؛ در بازی با فولاد هواداران به اتوبوس ما حمله کردند و پنج دقیقه به داور فحش و ناسزا گفتند.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال افزود: باید یک امتیاز به تیم استقلال بازگردد چون این قانون فقط شامل حال ۲ تیم استقلال و پرسپولیس نباید باشد.

وی ادامه داد: در مقابل تراکتورسازی محکوم به برد هستیم و فقط برای شخصیت و اعتبار استقلال بازی می کنیم و انشاالله با تلاش و غیرت آبی پوشان سه امیتاز را در خانه تصاحب کرده و قهرمانی را برای هواداران می آوریم.

بیانی تاکید کرد: نباید مسایل خصوصی باشگاهی مثل پرسپولیس به بیرون درز پیدا کند و این موضوع اصلاً به نفع فوتبال نیست استقلال هم مشکلات خود را دارد. با مدیریت علی فتح اله زاده در آرامش هستیم البته این قرارداد پرسپولیسی ها معلوم نیست واقعیت دارد یا نه؟ به عنوان مثال محمد پنجعلی اعلام کرده یک ریال هم از باشگاه دریافت نکرده اما در قراردادش ثبت شده به حساب وی صد میلیون واریز شده و مشخص نیست کدام طرف دروغ می گوید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار