|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۳۹

کریمی حرفه ای ترین بازیکن ایران است و کم کاری نمی کند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: همه می دانند تیم ریشه دار تراکتورسازی اهل کم کاری در زمین نیست.

حسن آذرنیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه گفته می شود تراکتورسازی انگیزه زیادی مقابل استقلال ندارد، اظهار داشت: تراکتورسازی باشگاه بزرگ و ریشه دار با هواداران اصیل است که مقابل هر تیمی به جز برد چیزی از تیمشان نمی خواهند. بنابراین ما در هفته آخر هم با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: قبول دارم که بعد از قهرمانی جام حذفی کمی تیم ما دچار افت شد اما باید توجه داشت که همزمانی آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای فشرده و مسافرت های طولانی در این موضوع نقش داشته و نباید آن را به حساب بی انگیزه بودن تیم گذاشت.

آذرنیا تاکید کرد: مقابل فولاد جنگیدیم اما شکست خوردیم، برابر استقلال خوزستان هم با تلاش پیروز شدیم و در دیدار مقابل استقلال هم خبری از کم کاری نخواهد بود و بازی جنگنده ای از تراکتورسازی خواهیم داد. بازیکنان در هر بازی با تمام وجود و شرافتشان به میدان می روند ضمن آنکه همواره مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه مضاعفی داریم.

وی یادآور شد: برای حفظ آبروی خودمان مقابل استقلال خواهیم جنگید و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

آذرنیا درباره اینکه احتمال استقبال تماشاگران تراکتورسازی از این بازی را می دهد گفت: واقعیت این است که تعداد تماشاگران لیگ ما کاهش پیدا کرده اما امیدواریم تماشاگران تراکتورسازی از این آخرین بازی ما در لیگ هم استقبال کنند وحتی ۵۰ درصد ورزشگاه را در اختیار داشته باشیم. البته دیدیم که در بازی سرنوشت ساز مقابل العین ۴۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمد.

وی ادامه داد: امیدواریم در آسیا هم بتوانیم به مرحله دوم صعود کنیم و پاسخ هواداران تراکتورسازی را بدهیم. برای همین از فدراسیون درخواست کردیم تا بازیکنان ما بعد از دیدار لیگ قهرمانان به اردوی تیم ملی ملحق شوند. تاکنون از علی کریمی، حامد لک و کریم انصاری فرد مدرک خواسته شده که به این ۳ بازیکن در لیگ قهرمانان احتیاج داریم و البته در این مورد فدراسیون نظر نهایی را می دهد.

سرپرست تراکتورسازی با اشاره به اینکه کمیته انضباطی باشگاه وضعیت ابراهیمی و عبادزاده را که توسط تونی کنار گذاشته شدند را روشن خواهد کرد، در مورد نارضایتی مسئولان باشگاه از مصاحبه محمد نصرتی تصریح کرد: محرومیتی برای نصرتی در نظر گرفته نمی شود چراکه اکنون وقت اتحاد تیم و در کنار هم بودن است.

آذرنیا در مورد برخی شائبه ها پیرامون عملکرد علی کریمی در هفته های اخیر تاکید کرد: هیچ کدام از این حرف و حدیثها واقعیت ندارد، سال های سال در فوتبال ایران بعنوان بازیکن، مربی و مدرس حضور داشتم و می گویم که کریمی بی تردید حرفه ای ترین بازیکن ایران است و هیچ گاه نه در تمرین و نه در بازی کم کاری نمی کند. این اظهار نظرها به هیچ عنوان ذرهای از ارزش کریمی کم نخواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار