|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۹۱

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فدراسیون قایقرانی به هیچ عنوان پاسخگوی اتفاقات پیرامون فدراسیون مطبوعش نیست آن هم در حالی که سوالات زیادی درباره این فدراسیون وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، فدراسیون قایقرانی ایران این روزها حال خوبی ندارد و شاید بتوان با گفتن این جمله کلیشه ای که قایق ها به گل نشسته اند تمامی وضعیت کنونی را متصور بود. حال روز فدراسیون از آنجایی خوب نیست که قایقرانی رئیس ندارد و مشاور وزیر که چارچوب اختیاراتش تعریف نشده است، تیم ملی را ارنج کرده، محل اردو را مشخص می کند و برای تیم ملی مربی می آورد.

مهمترین موضوع برای فدراسیون قایقرانی در حال حاضر نحوه آماده سازی ورزشکاران برای شرکت در بازی های آسیایی است. سوال اول اینکه آیا ورزشکار به نحو مناسبی در حال آماده سازی هستند؟

سوال دیگر در خصوص حضور مربیان خارجی است که این روزها بحثآمدنشان به ایران مطرح است. روزمه این مربیان که در گذشته هم در ایران فعالیت کردند چیست؟ سوابق قهرمانی آنها چگونه است؟

چرا یک مربی خارجی درجه سه یا چهار باید به ایران بیاید؟ مربی ای که هیچ سابقه قهرمانی نداشته و علت حضورش در ایران موارد دیگری است. آیا گواری، سرپرست فدراسیون قایقرانی اصولا اطلاعاتی از این مربیان دارد؟

لیو یک مربی چینی است که پیش از این سه سال در ایران فعالیت کرده است. او در این مدت زمان در رقابت های مختلفی از جمله، قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان هدایت تیم ملی را برعهده داشت که ثمره آن فقط مدال یک ورزشکار به اسم محسن شادی بوده است. موضوعی که خیلی ها بر این باور هستند که لیو در ظهور شادی نقش زیادی نداشته است.

در خصوص شوخرت هم کلا اطلاعات زیادی موجود نیست و کارشناسان قایقرانی او را در حد یک گرم کننده می دانند.

پاسخ همه این سوال ها را باید از گواری گرفت اما سرپرست فدراسیون قایقرانی به هیچ وجه پاسخگو نیست. شاید گواری، سرپرست فدراسیون و مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها فکر می کند آن بخشنامه معروف مبنی بر عدم مصاحبه و اظهار نظر مدیران وزارت ورزش هنوز پابرجا است. احمد گواری، نفر اول اسمی این روزهای فدراسیون قایقرانی نه تنها به هیچ تماس تلفنی پاسخ نمی دهد بلکه وقتی به صورت حضوری نزدش می روید، می گوید لطفا در مورد قایقرانی صحبت نکنید.

امید است انتخابات فدراسیون قایقرانی هرچه زودتر برگزار شود و اصلح ترین فرد در راس این فدراسیون بزرگ و پرمدال قرار بگیرد تا کسی هم باشد که به این ابهامات پاسخ دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار