|
|
کدخبر: ۱۵۵۲۷۹

پرسپولیس نمی تواند در اهواز ما را شکست دهد

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد که پرسپولیس در بازی روز جمعه نمی تواند این تیم را شکست دهد.

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص بازی روز جمعه با پرسپولیس گفت: فکر می کنم این بازی برای هر دو تیم سخت باشد. پرسپولیس دنبال استفاده از آخرین شانس خود برای رسیدن به قهرمانی است و ما هم می خواهیم امتیاز بگیریم تا بابت سقوط نکردن مطمئن باشیم. البته ما به هیچ وجه سقوط نخواهیم کرد ولی شایسته نماینده خوزستان نیست که اینگونه در لیگ بماند. باید برای فصل آینده خیلی قوی تر باشیم.

او افزود: پرسپولیس قطعا در اهواز برای برد بازی می کند و بازی تهاجمی را در دستور کار قرار خواهد داد. ما هم باید با همین روش بازی کنیم و اگر امتیاز می خواهیم باید باهوش و حرفه ای باشیم. البته من معتقدم پرسپولیس نمی تواند در اهواز استقلال را شکست دهد ولی در هر صورت آنها برای ما تیمی قابل احترام هستند. بازی سختی داریم ولی تلاش می کنیم پرسپولیس را در اهواز ببریم.

کاپیتان استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که کدام تیم قهرمان خواهد شد تاکید کرد: پیش بینی قهرمان کار سختی است و الان ۵ تیم شانس دارند. شانس استقلال، فولاد و نفت بیشتر است ولی از طرفی می بینم که نفت در اصفهان کار سختی دارد و حتی سپاهان با بردن نفت شانس قهرمانی دارد. فولاد هم در بدترین موقع به گسترش فولاد خورد چون آنها بابت باخت هفته قبل به نفت شدیدا تحت فشار هستند و می خواهند جبران کنند. فولاد بختیار رحمانی را هم در اختیار ندارد.

بختیاری زاده در پایان گفت: احساس می کنم استقلال قهرمان می شود و حالا نمی دانم حدس من تا چه حد درست است. استقلال در آخرین بازی میزبان تراکتورسازی است که از چند ماه قبل سهمیه آسیا را گرفته و بازیکنان این تیم آن انگیزه اصلی را برای برد ندارند. در مجموع برای من مهم نیست چه تیمی قهرمان شود و امیدوارم تیمی که شایسته است قهرمان شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار