|
|
کدخبر: ۱۵۵۳۱۶

تلاش می کنم نفر اول رنکینگ کاراته جهان شوم

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی گفت: ۸ ماه تا مسابقات جهانی آلمان زمان باقی مانده است و ما باید قدم به قدم پیش برویم تا به اهداف مان برسیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، کاراته کاهای کشورمان که برای شرکت در اردوی مشترک و بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی جام بوسفر در استانبول ترکیه حضور داشتند، در پایان این رقابت ها در دو بخش مردان و زنان یک مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز کسب کردند. سعید احمدی دارنده نشان نقره مسابقات جهانی فرانسه در این رقابت ها با شکست مقابل حریف ترکیه ای خود از رسیدن به مدال باز ماند.

سعید احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد حضور کاراته کاهای ایرانی در مسابقات جام بسفر ترکیه، اظهار داشت: با دعوتی که از سوی ترکیه ای ها برای برگزاری اردوی مشترک داشتیم کادر فنی نیز تصمیم گرفت برای محک خوردن همه نفرات حاضر در اردوها در اردوی مشترک ترکیه ای شرکت کنیم. البته پس از آن بلافاصله در جام بسفر نیز شرکت کردیم. به اعتقاد من سطح کاراته اروپا خیلی بالاتر از آسیا است و در این اردوها کشورهایی مثل صربستان، روسیه و ترکیه که حضور داشتند ما توانستیم تمرینات خوبی را پیگیری کنیم. ناگفته نماند که این اردوها به سود هر دو طرف بود.

وی افزود: در طول این مدتی که در اردوهای تیم ملی حضور داشتم مدام تمرین می کردم، اما وضعیت ایده الی برای مبارزه کردن نداشتیم، اما از مبارزاتی که انجام دادم راضی هستم.

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی در ادامه گفت: حضور در بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان دو رویداد بسیار مهمی است که برای کاراته ایران حائز اهمیت است. به همین دلیل باید تا قبل از آغاز این رقابت ها در تورنمنت های مختلف شرکت کنیم تا به آمادگی کامل برسیم.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: در جام بسفر در نخستین دیدار حریف قزاقستانی من حاضر به مبارزه کردن نشد و نتیجه ۸ بر صفر به سود من تمام شد. بازی دوم نماینده ترکیه را ۸ بر صفر شکست دادم و در سومین دیدار با توجه به اینکه نماینده ترکیه را دو بر صفر شکست داده بودم، اما نمی دانم چطور شد که به یک باره او برنده مسابقه شد. تنها به این نکته اشاره می کنم که داور ها با ما هماهنگ نبودند.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: ۸ ماه تا مسابقات جهانی آلمان زمان باقی مانده است و ما باید قدم به قدم پیش برویم تا به اهداف مان برسیم. امیدوارم از بین ۶ نفری که حضور دارند و قرار است ۴ نفر به مسابقات آسیایی اعزام شوند یکی از آنها من باشم. البته امیدوارم هر کسی که به این رقابت ها اعزام می شود نتایج خوبی را کسب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نفر دوم رنکینگ جهانی هستم. نفر اول رنکینگ کاراته کا فرانسوی است که رقابت بین ما دو نفر است. امیدوارم با حضور در کاراته وان هایی که در سال جاری قرار است برگزار شود نفر اول رنکینگ جهان شوم تا انگیزه ام برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی آلمان دو چندان شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار