|
|
کدخبر: ۱۵۵۴۶۱

همیشه خوب به استقلال گل می زنم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تهاجمی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد این تیم مقابل استقلال طوری بازی خواهد کرد که قهرمان لیگ با عدالت و شایستگی انتخاب شود.

سعید دقیقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص اینکه برخی معتقدند تراکتورسازی مقابل استقلال انگیزه ندارد، اظهار داشت: ما ۲ ماه پیش قهرمان جام حذفی شدیم و سهمیه آسیا را گرفتیم و این طبیعی است که بازیکنان تراکتورسازی انگیزه همیشگی را نداشته باشند. با این حال بازی با استقلال برای ما بی اهمیت نیست و می خواهیم در آخرین بازی لیگ برتر امتیاز بگیریم و فقط برای برد مقابل استقلالی ها قرار خواهیم گرفت. مطمئن باشید به هیچ عنوان بی انگیزه نخواهیم بود.

وی در ادامه افزود: مقابل استقلال طوری بازی می کنیم که قهرمان لیگ با عدالت و شایستگی انتخاب شود و حق تیمی پایمال نشود. بازیکنان تراکتورسازی انگیزه دارند تا هواداران را خوشحال کنند از طرفی هواداران تراکتورسازی دوست ندارند این بازی را ببازیم. نتیجه قابل پیش بینی نیست و کار سختی داریم اما تلاش می کنیم تا در نهایت نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد استقلال و نتایج چند هفته اخیر این تیم گفت: استقلال در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و در این چند بازی از لحاظ روحی و مسائل فنی پیشرفت کرده است. اگر استقلال چند هفته پیش با ما برخورد می کرد کار آسان تری داشتیم ولی حالا شرایط فرق می کند و بازی سختی در پیش داریم. از طرفی هفته بعد یک بازی سخت با الاتحاد عربستان داریم و فشار مسابقات بازیکنان را آزار می دهد.

دقیقی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی به استقلال مثل بازی رفت گل بزنی، افزود: همیشه در این سال ها خوب به استقلال گل زده ام. ۶ گل تا حالا به این تیم زده ام و امیدوارم برای بار هفتم هم گل بزنم. البته در پست اصلی ام یعنی مهاجم بازی نمی کنم و یک خط عقب تر هستم اما تلاش می کنم تا بازیکن تاثیرگذاری باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار