|
|
کدخبر: ۱۵۵۶۷۷

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هر تیمی که بتواند به درستی از لحظه ها و تجربیات خود استفاده کند شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

مجید جلالی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: معتقدم تیم های نفت و فولاد شرایط بهتری دارند و از آمادگی مناسبی برخوردارند ولی این نکته هم وجود دارد که در بازی های هفته آخر نفت نسبت به فولاد بازی سختری پیش رو دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص این موضوع که چه تیمی شانس پررنگتری برای قهرمانی دارد، افزود: در فوتبال نمی توان چیزی را از قبل پیش بینی کرد همانطور که در بازی های استقلال و فولاد و پرسپولیس و راه آهن تماشا کردیم نتیجه در یک لحظه عوض شد تا سرنوشت قهرمانی به روز جمعه موکول شود.

وی ادامه داد: تمام پنج تیم حاضر در رده بالای جدول شایستگی کسب قهرمانی را دارند و هر تیمی که بهتر از تجربه و موقعیت های خود استفاده کند می تواند به موفقیت برسد.

جلالی همچنین آرامش را مهم ترین عامل برای تیم های حاضر در کورس قهرمانی دانست و اظهار داشت: با تیمی که در این هفته آرامش کافی را برای تیم خود به وجود آورد درکسب نتیجه هم می تواند موفق باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان در باره تیم های در خطر سقوط نیز تصریح کرد: تیم های داماش، فجر سپاسی ذوب آهن فاصله زیادی با هم ندارند و همانند نتیجه قهرمانی نمی توان پیش بین کرد چه تیمی به دست پایین تر سقوط خواهد کرد.

وی در بررسی کیفیت لیگ ۱۳ اضافه کرد: لیگ جاری از لحاظ امکانات ونحوه برگزاری وبرنامه ریزی مناسب بود ولی در ارتباط با کیفیت زمین های چمن سازمان لیگ باید بهتر عمل کند وبه فکر ارتقاء کیفیت آن ها باشد.

جلالی در مورد پدیده هایی که در لیگ سیزدهم معرفی شدند خاطرنشان کرد: معتقدم نفت با عملکرد بسیار مناسبی که داشته است وبازیکنانی همچون فرشاد احمدزاده – مهدی شریفی بازیکن تیم فوتبال سپاهان و چند بازیکن جوان از تیم فولاد خوزستان را نیز می توان به عنوان پدیده در لیگ سیزدهم معرفی کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار