|
|
کدخبر: ۱۵۵۸۸۱

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد بازی با استقلال گفت: من شانس نفت تهران برای قهرمانی را بیشتر از سایر تیم ها می دانم.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مقابل تیمی قرار داریم که خیلی خوب بازی می کند. از یک سرمربی خیلی باهوش برخوردار است و از دفاع خیلی خوبی برخوردار است، اما من اگر بخواهم بگویم کدام تیم شانس قهرمانی دارد، آن تیم نفت تهران است.

تونی اولیویرا ادامه داد: ما در این بازی مسئولیت بسیار بزرگی داریم، سرنوشت قهرمانی تیم ها در بازی مقابل استقلال هم رقم می خورد، ولی ما برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین می شویم.

وی در ادامه افزود: من تا به حال در هیچ کجای دنیا ندیدم که ۵ تیم شانس اول قهرمانی باشند، این شرایط در لیگ باعثمی شود هیجان در فوتبال باقی بماند و تماشاگران نتوانند قهرمان لیگ را تعیین کنند، اما حتی هر ۵ تیم از سرمربی های خیلی خوبی برخوردار هستند و می توانند دل هواداران خود را شاد کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتور تیم ریشه داری است، من از همینجا قول خواهم داد که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و دل هواداران را در آخرین بازی لیگ شاد کنیم، تنها تیمی که مشخص شده به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کند، در حال حاضر تیم تراکتور است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار