|
|
کدخبر: ۱۵۵۹۴۵

یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال

خبرگزاری تسنیم: تیم های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در پایان دیدار دوم پلی آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، تیم های پتروشیمی بندر امام و مهرام نیز به دانشگاه آزاد در مرحله نیمه نهایی اضافه شدند و کار ذوب آهن و فولاد ماهان به بازی سوم کشید.

در سالن شهید بابایی قزوین، تیم مهرام برای دومین بازی متوالی موفق به شکست حریف فولاد هفت الماس شد و به نیمه نهایی صعود کرد تا حریف دانشگاه آزاد در این مرحله شود. سعید داورپناه با ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس گل، موثرترین بازیکن مهرام بود.

در سالن مخابرات اصفهان، جدال پا به پا و نفسگیر ۲ تیم فولاد ماهان و ذوب آهن با نتیجه ۶۵ بر ۶۳ به سود ذوبی ها تمام شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شود. ایمان زندی ۲۰ امتیاز برای ذوب آهن و جواد داوری ۱۷ امتیاز برای فولاد ماهان کسب کردند.

پتروشیمی بندر امام هم طبق پیش بینی ها و در یک بازی برتر ۱۰۴ بر ۶۵ صنایع پتروشیمی ماهشهر را شکست داد. به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی که از یک شنبه ۳۱ فروردین شروع و به صورت ۳ پیروزی از ۵ بازی برگزار می شود، دانشگاه آزاد با مهرام و پتروشیمی بندرامام با برنده نهایی دیدارهای ۲ تیم اصفهانی ذوب آهن و فولاد ماهان روبرو می شود. بازی سوم تیم های فولاد ماهان سپاهان و ذوب آهن اصفهان، دوشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۳ ساعت ۱۶ برگزار می شود.

نتیجه دیدارهای امروز(پنج شنبه) شرح زیر است:

پتروشیمی ماهشهر ۱۰۴- پتروشیمی بندر امام ۶۵
فولاد هفت الماس قزوین ۴۶ –مهرام ۷۳
فولاد ماهان سپاهان ۶۳ –ذوب آهن ۶۵

نتیجه بازی اول مرحله پلی آف که عصر دوشنبه گذشته برگزار شد به شرح زیر است:

پتروشیمی بندرامام ۹۱- پتروشیمی ماهشهر ۵۹

مهرام تهران ۸۳- فولاد هفت الماس قزوین ۶۶
دانشگاه آزاد ۲۰- همیاری زنجان صفر(تیم همیاری در زمین حاضر نشد و دانشگاه آزاد به صورت مستقیم به نیمه نهایی صعود کرد)
ذوب آهن ۶۳ -فولاد ماهان سپاهان ۶۶

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار