|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۷۴

سرمربی بارسلونا اعلام کرد که انتقادهایی که از دویدن مسی در دیدار مقابل اتلتیکو شده، برایش اهمیتی ندارد.

به گزارشخبرگزاری فارس، جراردو تاتا مارتینو پیش از دیدار امشب تیمش مقابل گرانادا اظهار داشت: رقیبان ما تمام تلاش شان را می کنند تا بهتر شوند و ما انتظار داریم تا با تیمی روبرو شویم که در اولین مسابقه فصل، زندگی را برای ما سخت کرده بود. آنها هفته گذشته شکست خوردند و به امتیاز نیاز دارند؛ ما هم باید واکنش نشان دهیم. این مسابقه بزرگی برای آنها و مسابقه بزرگتری برای ما است.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم باید بازیکن خاصی را مقصر دانست. اگر این بازیکنان چیزی را نشان داده باشند، آن هم این است که می دانند کجا بازی می کنند. همه ما می دانیم که شنبه چه مسابقه ای داریم اما حریف مان هم این را می داند. ما در رقابتی حذف شدیم که می خواستیم قهرمان شویم. وقت نداریم که به حال خودمان تأسف بخوریم اما روحیه تیم در بهترین شرایطش نیست.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: تفاوتی میان رقیبان مان نیست. باید تمام آنها را شکست دهیم. باید شنبه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. اگر در تمام مسابقات مان به پیروزی برسیم، سرنوشت مان را در دستان خودمان نگه داشته ایم. یک پیروزی مقابل گرانادا می تواند باعثشود کمی ناکامی لیگ قهرمانان را فراموش کنیم. با حذف در لیگ قهرمانان احساس شکست کردم و خوشحال خواهم شد اگر بتوانیم یک جام دیگر کسب کنیم. باید روی این تمرکز کنیم که چه مسابقاتی در پیش داریم نه به اینکه چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی اضافه کرد: برایم مهم نیست که مسی ۵،۶ یا ۱۵ کیلومتر دویده است. چیزی که ما از او می خواهیم این است که توپ را در موقعیت های بهتری تصاحب کند. لیونل مسی بودن، خیلی سخت است زیرا رفتار ناعادلانه ای با او می شود. با اینیستا در خصوص تعویضش صحبت نکردم و فکر هم نمی کنم نیازی به توضیح دادن به او داشته باشم. می خواستیم یک مهاجم بیشتر در زمین داشته باشیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار