|
|
کدخبر: ۱۵۶۷۵۰

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فصل بسیار دشواری را سپری کردیم و در بازی آخر نیز تمام تلاشمان برای گرفتن سهمیه بود که این اتفاق رخ نداد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،میرشاد ماجدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین دیدار این فصل استقلال اظهار کرد: به نظرم اصلا بازی خوبی را در مقابل تراکتورسازی به نمایش نگذاشتیم. در این بازی با تفکر پیروزی پا به میدان گذاشته بودیم ولی از آنچه فکر می کردیم بسیار فاصله داشتیم. تمام تلاشمان این بود که بدون نگاه به دیگر بازی ها حتی اگر قهرمان نشدیم، سهمیه آسیا را کسب کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و نتوانستیم بازی خودمان را به خوبی انجام دهیم.

سرپرست تیم استقلال با بیان این که نبود برخی از بازیکنان در ترکیب این تیم تاثیر زیادی در کسب این نتیجه داشته، افزود: برای مثال نبود بازیکنی همچون آندرانیک تیموریان در این بازی بسیار بر عملکردمان تاثیرگذار بود. ما برای پیروزی پا به میدان گذاشتیم ولی پس از این که گل دوم را دریافت کردیم سعی در به تساوی کشیدن بازی داشتیم که این اتفاق رخ نداد. به نظرم استقلال در مقابل تراکتورسازی بازدهی لازم را نداشت.

ماجدی در مورد فصل سپری شده نیز خاطرنشان کرد: فصل بسیار سخت و دشواری را سپری کردیم اما فراموش نکنید که کسانی که در پشت میز و در تلویزیون در مورد مدیریت استقلال صحبت می کنند، برداشت کاملا درستی از این تیم ندارند. کار عملی بسیار متفاوت از صحبت هایی است که می توان کرد. در مجموع تیمداری برای مدیری که پول چندانی در اختیار ندارد کار بسیار دشوار و طاقت فرسایی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار