|
|
کدخبر: ۱۵۶۹۷۲

غیبت کروس و رافینیا در دیدار مقابل برانشوایگ

خبرگزاری تسنیم: باشکاه بایرن مونیخ اعلام کرد دروازه بان ملی پوش این تیم مشکل خاصی ندارد و به بازی چهارشنبه سرخپوشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان خواهد رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس لیگا شب گذشته(شنبه) در حساس ترین دیدار هفته سی ام این رقابت ها در ورزشگاه آلیانتس آره نا با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میهمانش، دورتموند تن به شکست داد. در این دیدار مانوئل نویر به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه ساق پای راست در ابتدای نیمه دوم جای خود را به لوکاس ریدر، دیگر دروازه بان بایرن داد.

باشگاه بایرن مونیخ در خصوص وضعیت دروازه بان ملی پوش خود اعلام کرد، مانوئل نویر مشکلی خاص ندارد و به بازی چهارشنبه بایرن مقابل کایزرسلاترن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان خواهد رسید.

نویر ۲۸ ساله هم اظهار داشت: اینکه زمین بازی را ترک کردم دلیل خاصی نداشت. ما نمی خواستیم هیچگونه ریسکی در این باره داشته باشیم. مهم این است که من برای مسابقه چهارشنبه آماده بازی باشم نه چیز دیگری.

خبر دیگر از باشگاه بایرن مونیخ اینکه در دیدار بعدی سرخپوشان در بوندس لیگا برابر اینتراخت برانشوایگ قعرنشین تونی کروس و رافینیا به دلیل محرومیت غایب خواهند بود.

کروس در بازی با دورتموند با دریافت کارت زرد از داور مسابقه پنجمین کارت زرد خود در فصل جاری را گرفت و به این ترتیب از حضور در بازی مقابل یاران دنیل داوری محروم شد. رافینیا نیز که در دقیقه ۹۰ بازی با زردپوشان وستفالن از زمین بازی اخراج شد در دیدار مقابل اینتراخت برانشوایگ غایب خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار