|
|
کدخبر: ۱۵۷۰۳۳

یک دیدار سنگین چند روز وقت می گیرد

سرمربی آرسنال پس از آنکه تیمش به فینال جام حذفی رسید آرامش تیمش در کنترل بازی و رسیدن به پیروزی را ستود.

به گزارشخبرگزاری فارس، آرسنال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به سختی از سد تیم دسته اولی ویگان گذشت تا به فینال برسد.

در این دیدار یوردی گومز در دقیقه ۶۴ از روی نقطه پنالتی ویگان را پیش انداخت اما پر مرتساکر در دقیقه ۸۲ گل خورده را جبران کرد تا کار به وقت های اضافه و پنالتی کشیده شده و در نهایت آرسنال راهی دیدار نهایی شود.

آرسن ونگر در مورد این دیدار گفت: زمانی که یک بر صفر عقب افتاده بودیم، فشار زیادی روی ما برای رسیدن به پیروزی بود. ویگان از نظر فیزیکی تیمی بسیار خوب و در کنترل توپ فوق العاده بود. ما باید از نظر ذهنی خودمان را قوی می کردیم و به خوبی نسبت به شرایط بازی عکس العمل نشان می دادیم. این کار را انجام دادیم و با آرامش بالا در ضربه های پنالتی کار کردیم. این خیلی عالی بود.

ونگر در ادامه عنوان کرد: احساسات من پس از پیروزی تیمم بسیار بالا بود. ممکن است یک دیدار سنگین چندین روز از شما وقت بگیرد اما در نهایت وقتی به نتیجه می رسید دیگر چنین حسی ندارید. صعود به فینال موجب شده اعتماد به نفس ما بالاتر برود. ما از همه جام ها حذف شدیم. رسیدن به فینال جام حذفی برای ما خیلی خوب است زیرا تا پایان فصل می توانیم به یک قهرمانی فکر کنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار