|
|
کدخبر: ۱۵۷۰۳۶

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فرانسوی توپچی های لندن پس از فینالیست شدن تیمش در جام حذفی انگلیس، به هواداران این تیم یک وعده داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد با فرار از شکست یک بر صفر برابر ویگان، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها بازی را به ضربات پنالتی کشانده و در آنجا حریف دسته اولی خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد تا به عنوان اولین فینالیست راهی بازی پایان جام حذفی شود و امید هوادارانش را برای پایان طلسم ۹ ساله تیم شان جهت کسب جام زنده نگه دارد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال که تیمش اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر با یک بازی کمتر نسبت به اورتون در رده پنجم قرار دارد، پس از این پیروزی برابر ویگان به هواداران آرسنال وعده داد نمی گذارد توپچی ها سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست بدهند.

ونگر اظهار داشت: ما می توانیم لیگ برتر را در جمع ۴ تیم برتر رقابت ها به پایان برسانیم. اگر ما ۵ بازی باقیمانده مان را در لیگ برتر ببریم، آن وقت فکر می کنم که می توانیم بالاتر از اورتون به کار خود در لیگ برتر پایان دهیم. بنابراین از این پس ما باید تماماً روی لیگ برتر تمرکز کنیم.

صعود آرسنال به فینال جام حذفی، توپچی ها را به یکقدمی کسب عنوانی رساند که آخرین بار آن را در سال ۲۰۰۵ کسب کردند و تا به امروز آخرین افتخار توپچی ها محسوب می شود.

ونگر در این خصوص تصریح کرد: ما خونسرد و آسوده خاطر هستیم چون پیش از این بازی به شدت تحت فشار قرار داشتیم اما من انتظار داشتم که بازی با ویگان یک بازی سخت از آب درآید. تفاوت میان پیروزی و شکست بسیار کم است و این بازی یک بار دیگر این موضوع را ثابت کرد.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان لوکاژ فابیانسکی، دروازه بان تیمش را که گفته می شود در پایان فصل جاری ورزشگاه امارات را ترک می کند، مورد تمجید قرار داد و عملکرد او برای مهار ۲ پنالتی ویگان را ستود.

وی عنوان کرد: فابیانسکی این بار هم نشان داد چه دروازه بان خوبی است. او با واکنش های فوق العاده اش در ضربات پنالتی ما را در موقعیت خوبی قرار داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار