|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۰۴

سرمربی تیم ملی خواسته هایش را به همه تحمیل می کند

مدیرفنی باشگاه استقلال گفت: حالا که تیم ملی به جام جهانی رفته کی روش رفتارهایی می کند که همه را تحت فشار گذاشته است و واقعا من نمی دانم باید درباره این رفتار ها چه بگویم.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص لیگ سیزدهم که منجر به پنجمی استقلال در این بازی ها شد گفت: امسال لیگ منظمی برگزار شد که این منظمی باعثفشردگی بازی ها شد به صورتی که فشار زیادی روی تیم ها وجود داشت اما من فکر می کنم همین فشردگی یکی از دلایلی است که لیگ امسال کیفیت لازم را نداشته باشد. من فکر می کنم استقلال هم مشکلاتی از پیش از فصل داشت و این مشکلات در لیگ هم ادامه دار بود و باعثشد که نه قهرمان شویم و نه سهمیه آسیایی بگیریم البته به دلیل کمبود بازیکن نتوانستیم به خواسته هایمان برسیم.

وی در مورد دیدار این هفته استقلال مقابل الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: ما روی این تیم شناخت خوبی داریم و بازی هایشان را دیده ایم اما مشکلاتی که در این زمینه سد راه ما وجود دارد نبودن ملی پوشانمان است که از ما خواسته شده تا آنها را در اختیار تیم ملی قرار دهیم و باید دید این مشکل میان تیم ملی و باشگاه هایی که در آسیا بازی دارند به کجا می رسد چرا که اگر وضعیت بخواهد همینگونه ادامه داشته باشد به مشکل برمی خوریم چرا که اگر ۴ ملی پوش ما نباشد با دو کارته بودن ساموئل و داشتن چند مصدوم مشخص نیست که چگونه باید مقابل الشباب بازی کنیم.

پورحیدری در مورد قهرمانی تیم الشباب در لیگ پادشگاهی عربستان افزود: بازی این تیم مقابل الهلال را امروز آنالیز خواهیم کرد اما می دانیم که الشباب تیم خوبی است و معمولا بازی کردن در عربستان مقابل این تیم ها سختی های خاص خودش را دارد. این تیم در حال حاضر شرایط روحی خوبی دارد اما اگر تیم ما کامل به عربستان اعزام شود حتی این شانس داریم تا این بازی را ببریم و شانس صعود داشته باشیم.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می شود از طریق کی روش و توسط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فشار وارد شده تا ملی پوشانشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند اظهار داشت: من از شنیدن اینگونه خبرها تعجب نمی کنم چراکه در این مدتی که کی روش به ایران آمده کارهایی کرده که باعثمی شود من از شنیدن این اخبار متعجب نشوم. شما ببینید که چه فشاری روی سازمان لیگ بود تا بازی های لیگ تا ۲۰ فروردین تمام شود و حالا که تیم ملی به جام جهانی رفته او رفتارهایی می کند که همه را تحت فشار گذاشته است و واقعا من نمی دانم باید درباره این رفتار ها چه بگویم. شما ببینید اگر ما در بازی با الشباب ملی پوشانمان را نداشته باشیم و ساموئل را هم به دلیل دو کارته بودن در اختیار نداشته باشیم آن وقت باید با حنیف عمران زاده به تنهایی در دفاع بازی کند.

وی ادامه داد: اشکالاتی در کارهای کی روش وجود دارد که از روز اول کاری اش به وجود آمد و الان هم نمی شود کاری انجام داد. شرایط توسط او طوری جا افتاده که انگار اگر چند روز به اندازه تیم ملی دیرتر آغاز شود دنیا زیر و رو خواهد شد. به هر حال باید با صحبت این موضوع برطرف شود چرا که کار تیمی مثل ما دشوار است و حتی تیمی مثل فولاد هم که یک امتیاز برای صعود در آسیا می خواهد بازی اش تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. استقلال امسال به دلیل رفتن بازیکنانش ناقص بود و با این شرایط ما با تیمی ناقص تر راهی عربستان می شویم و اگر شرایط اینگونه پیش رود مشخص نیست چه نتیجه بدی در عربستان رقم می خورد البته اگر ما از گروهمان بالا نیاییم هم اتفاق خاصی نیست چرا که پیش از این هم این شرایط به وجود آمده اما من نگران این هستم که نتیجه بدی در عربستان رقم بخورد.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که اگر استقلال نتیجه لازم را در عربستان نگیرد آیا کی روش این شرایط را به عهده خواهد گرفت یا نه پاسخ داد: قطعا برای او مهم نیست که چه اتفاقی برای ما می افتد چرا که او شرایطی را به وجود آورده که خواسته هایش را به فوتبال ما تحمیل می کند و بعد از آن هم مهم نیست که چه اتفاقی می افتد اما او تیمی را در جام جهانی به میدان می فرستد که ۸۰ درصد آن در اردوی آفریقای جنوبی همراه با تیم ملی نیستند و در این میان بازی ما در آسیا هم مهم است و فکر می کنم در این میان یک نفر باید واسطه شود تا این شرایط درست گردد.

وی در مورد اینکه گفته می شود کی روش بازیکنان ملی پوش را تحت فشار گذاشته که اگر به اردوهای تیم ملی اضافه نشوند آنها را از لیست اعزامی به جام جهانی خط خواهد زد اظهار داشت: به نظر من این کار حرفه ای نیست و یک انسان حرفه ای چنین رفتاری نمی کند البته من قصد ندارم وارد ریز این مسائل شوم اما به نظرم کارها باید با آرامش پیش برود و تصمیم منطقی ای گرفته شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می شود قرار است کاروان اعزامی این تیم به عربستان برای بازی با الشباب کاروانی ۵۵ نفره باشد و آیا در این شرایط بد مالی استقلال اعزام این همه همراه صحیح است تصریح کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما سفر به عربستان به دلیل مکان های مقدس و زیارتی ای که دارد شرایط خاص خودش را خواهد داشت اما من واقعا نمی دانم کاروان استقلال در سفر به عربستان چند نفره است اما به هر حال عده ای دوست دارند که در این سفر در کنار استقلال باشند و شاید با هزینه شخصی خودشان بخواهند همراه با کاروان استقلال عازم عربستان شوند البته این موضوع به من ارتباطی پیدا نمی کند اما این را مطمئنم که کسی با هزینه استقلال به عربستان نمی رود.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در مورد صحبت های دیروز احمد شهریاری که گفته بود بعضی از بازیکنان استقلال نزدیک به ۲ میلیارد تومان با این باشگاه قرارداد امضا کرده اند گفت: به هر حال بازیکنانی در این سطح احتمال گرفتن چنین ارقامی برایشان وجود دارد اما من در ریز این مسائل نیستم و مدیرعامل باید در این خصوص صحبت کند اما من می دانم که حسابرس ها در باشگاه استقلال مستقر هستند و به مسائل مالی باشگاه ما می پردازند البته باید بدانیم که مسائل مالی موضوعی نیست که بتوان آن را پنهان کرد اما این موضوع در تمام باشگاه ها وجود دارد و حتی من شنیده ام که یک بازیکن جوان برای قرارداد سه ساله اش نزدیک به ۴ میلیارد تومان از یکی از باشگاه ها دریافتی داشته است.

وی در پایان در مورد اظهارات خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان که گفته بود تیم های تهرانی برای ورزش ایران مشکل ساز شده اند اظهار داشت: به هر حال هر کس به دنبال این است که توپ را به زمین دیگری بیندازد اما شما این را مطمئن باشید که همه تیم های ما بودجه شان را از دولت می گیرند اما بند هایی برای آن می گذارند تا به مشکل برنخورند اما انداختن توپ در زمین دیگران بی انصافی است و شما شک نداشته باشید که همه تیم هایی که مدعی قهرمانی بوده اند میلیاردی هزینه کرده اند و غیر از این هم نیست.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار