|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۱۲

از تصمیم فتح الله زاده حمایت می کنیم

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: چرا تیمی که باید در آسیا به میدان برود، ۴ ملی پوش خود را در ارودیی قرار دهد که با شرایط مسابقه فاصله دارد و طبق استانداردهای فیفا هم نیست؟

احمد شهریاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره کسر ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان استقلال از سوی علی فتح الله زاده اظهار داشت: این موضوع از اختیارات مدیرعامل باشگاه است که بازیکنان را جریمه کند و یا به آنها پاداش دهد. این تصمیمات ممکن است در برخی از مواقع تاثیر مثبت و برخی مواقع تاثیر منفی بگذارد.

وی افزود: قطعا از تصمیم فتح الله زاده حمایت می کنیم چون تصمیمی که ایشان گرفته از اختیارات او است و تا زمانی که حضور دارد از تصمیماتش حمایت خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه فدراسیون فوتبال خواستار حضور ملی پوشان استقلال در اردوی آفریقای جنوبی شده و این در حالی است که استقلال ۲۷ فرودین باید به مصاف الشباب عربستان برود، گفت: در شأن فوتبال ایران نیست که بخواهند شرایطی بوجود بیاورند که تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۴ بازیکن ملی پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار دهد.

شهریاری ادامه داد: چرا تیمی که باید در آسیا به میدان برود، ۴ ملی پوش خود را به اردویی بدهد که با شرایط مسابقه فاصله دارد و طبق استانداردهای فیفا هم نیست. نباید کاری کنیم که نتایج مطلوب مان را در آسیا نگیریم که اگر این اتفاق بیفتد به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: استقلال همیشه قربانی تیم ملی بوده است. سال گذشته ۷،۸ ملی پوش استقلال در تیم ملی حضور داشتند و ما نتوانستیم پیش از آغاز فصل تمرینات بدنسازی انجام دهیم. تیمی که بدنسازی نکند، یعنی فونداسیون تیمی اش را از دست داده است. اگر الان ۴ بازیکن به تیم ملی بدهیم و استقلال نتیجه نامطلوبی مقابل نماینده عربستان کسب کند، فوتبال ایران ضرر می کند.

وی گفت: کی روش نباید چنین تصمیمی بگیرد چون به ضرر ما است. از طرفی فدراسیون فوتبال نیز نباید از تصمیمات اینچنینی حمایت کند. ما موضع گیری خود را درباره این موضوع اعلام کرده ایم و منتظر تشکیل جلسه هیئت مدیره هستیم تا در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

شهریاری در مورد تغییرات احتمالی در هیئت مدیره و مدیرعاملی استقلال به تسنیم گفت: همه چیز امکان دارد چون استقلال زیر مجموعه وزارت ورزش است و آنها می توانند تصمیمات لازم را بگیرند. ضمن اینکه استقلال باید در فصل آینده اقدام به جذب نیروهای جوان کرده و تمرینات بدنسازی را کامل انجام دهد تا نتایج خوبی کسب کند.

وی در پایان عنوان کرد: دو دیدار سخت مقابل الجزیره امارات و فولاد خوزستان داشتیم. با توجه به سفر ما از ابوظبی به اهواز سیستم بدنی تیم بهم خورد و دلیل عمده شکست ما مقابل تراکتورسازی تبریز همین مسئله بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار