|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۳۸

مدیر عامل تیم فوتبال الشباب عربستان گفت: استقلال تهران را می شناسیم و برای غلبه بر تیم پرطرفدار ایران چشم به حمایت همه اعراب داریم.

به گزارشخبرگزاری فارسدر شرایطی که استقلال چهارشنبه شب در پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در میهمانی الشباب شرکت می کند، خالد البطلان، نظرش را در مورد این رویارویی مهم بیان کرده است.

وی در گفت وگویی تلویزیونی اظهار داشت: به همه رقبا احترام می گذاریم. در بازی رفت مقابل استقلال ایران قرار گرفتیم و با توجه به اطلاعات جمع آوری شده، این حریف را به خوبی می شناسیم. برای غلبه بر این حریف ایرانی پرطرفدار چشم به حمایت همه هواداران مان داریم.

این مقام که تیمش در بازی رفت یک بر صفر برنده شده، افزود: برای این رویارویی کاملا تمرکز کرده ایم. امیدوارم نه فقط هواداران، بلکه کل همه اعراب و به خصوص جوانان، الشباب را به طور خاص حمایت کنند که بتوانیم برنده شویم و مجوز صعود خود را برای برای حضور در مرحله بعد قطعی کنیم.

در شرایط کنونی الشباب در گروه نخست با ۹امتیاز از ۴ بازی صدرنشین است. الجزیره امارات ۷ امتیازی است و در رده دوم بسر می برد. استقلال تهران نیز با ۴ امتیاز در رده سوم مترصد لغرش دو تیم فوق است.

الریان قطر نیز با ۳ امتیاز در رده چهارم جای گرفته است.

دیدار شاگردان امیر قلعه نویی ساعت ۲۲ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار