|
|
کدخبر: ۱۵۷۳۰۶

خبرگزاری تسنیم: هافبک کهنه کار شیاطین سرخ عنوان کرد در پایان فصل جاری در خصوص ادامه دوران بازیگری اش در مستطیل سبز تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رایان گیگز ۴۰ ساله که با ۶۷۱ بازی با پیراهن منچستریونایتد سابقه طولانی در این تیم دارد در چند فصل اخیر همواره بحثخداحافظی اش از دنیای بازیگری فوتبال مطرح بوده است.

در حالی که انتظار می رود گیگز به زودی اعلام بازنشستگی کند، بازیکن - مربی شیاطین سرخ در خصوص آینده حرفه ای اش گفت: هفته گذشته هم گفتم که در پایان فصل در خصوص ادامه دوران بازیگری ام تصمیم خواهم گرفت.

وی در خصوص بازی مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم اظهار داشت: احتمالاً دیگر در این رقابت ها بازی نخواهم کرد، شاید این موضوع کمی حس عجیبی برایم باشد ولی شکایتی هم ندارم.

گیگز تصریح کرد: من با منچستریونایتد ۲ بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و حضور در ۴ فینال این رقابت ها را تجربه کرده ام و شب های لیگ قهرمانان همیشه برایم خاص بوده اند. از زمانی که جوان بودم تا به امروز از بازی کردن در این تورنمنت لذت برده ام و مقابل بهترین بازیکنان جهان بازی کرده ام.

گیگز از سال ۱۹۹۰ از تیم جوانان منچستریونایتد به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و یکی از محبوب ترین بازیکنان سرخپوشان منچستر در تاریخ این باشگاه به شمار می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار