|
|
کدخبر: ۱۵۷۳۸۲

نمی خواهم پُرهزینه بی احترامی کنم

سرمربی لیورپول در آستانه رویارویی با منچسترسیتی تاکید کرد تیمش برای رسیدن به موفقیت راه خودش را دارد.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیدار تیم های لیورپول و منچسترسیتی از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امروز(یکشنبه) و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آنفیلد آغاز می شود. لیورپول اکنون با ۷۴ امتیاز صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد و منچسترسیتی هم با دو بازی کمتر ۷۰ امتیازی است. هر دو تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی در این فصل را دارند. بدین ترتیب رویارویی آنها حساس ترین دیدار در این هفته از فوتبال انگلیس است. با توجه به اینکه در دیدارهای گذشته لیورپول موفق شده ۹۰ بار دروازه حریفان را باز کند و تعداد گل های منچسترسیتی هم ۸۴ است، تقابل خط حمله و دفاعی آنها می تواند جالب توجه باشد.

برندن راجرز در مورد این دیدار گفت: این فصل هر طوری هم که تمام شود یک پیروزی بزرگ برای ما است زیرا در آن دریافتیم که چطور باید در اینجا کار کرد. اگر به شکل انفرادی به هر بازیکنی نگاه کنیم و یا به آکادمی بازیکنان باشگاه نیز بنگریم خواهیم دید که همه در این فصل پیشرفت چشمگیری داشته اند. ادامه این روند در طول یک دوره طولانی تر نشان خواهد داد که این موفقیت مربوط به یک فصل نخواهد بود. البته نمی خواهم به تیم هایی که با هزینه های زیاد برای رسیدن به موفقیت تلاش کردند نیز بی احترامی کنم. پولی که آنها خرج کردند در راستای خرید بازیکنان بزرگی بوده که بتوانند تیمشان را به پیشرفتی بزرگ برسانند. ما در لیورپول راهی متفاوت با همه آنها داریم.

راجرز در ادامه گفت: به نظرم رویارویی ما با منچسترسیتی یک دیدار فوق العاده خواهد بود. هیچ شکی در این زمینه ندارم. این دو تیم در طول فصل عملکردی خوب داشته و از مسیر خود به اینجا رسیده اند. بی صبرانه منتظر آغاز این دیدار هستیم. می دانم که پیکاری زیبا از آب درمی آید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار